Ölandsluft

Ölandsbron
Kom iväg vid 14.30 tiden igår, framme efter lite shopping vid 17.30 tiden.
Lagom plocka ur bilen och sen sätta igång med matlagning, och lite gott vin.
vi hade en fin, solig men lite kylig kväll så åt inomhus. Hundarna kände igen sig,
förstod vi ganska direkt när Mindi satte sig och skälla utanför ena garderoben..
Funderade först varför men sen slog det mig att vi hade hundgodiset där sist..
Tala om kom ihåg!! Vi var båda trötta så la oss tidigt, har ju fler kvällar på oss. 

Stugan
Nu har vi avverkat en god frukost. Hundarna har kollen ute så inte några
obehöriga kommer in på tomten.. Lite skäll nu i början, är ju inte vana vid folk
och hundar som promenerar förbi där vi bor precis (inte så nära i allafall)..
Ska nu ta en promenad ner till havet det orkade vi inte igårkväll, kameran med!
Backsippa
Backsippa, Underbar blomma som finns i massor här bortanför...

Mannen sitter klistrad framför HV-matchen, medan jag bloggar lite och njuter
av det underbara vädret vi haft och har idag. 20 grader drygt på altansidan.

:)

Underbart vackert och rofyllt nere vid havet , men lite svalare.

Havsluft

Altanen däremot är ljuvlig!
Ha en bra kväll!
Önskar er alla en trevlig lördagskväll!!


Kommentarer
Postat av: Lena

Vad härligt att kunna få vara på Öland. V.28 har vi bokat stuga på Böda. Man längtar verkligen dit och vi får hoppas att det blir ett bra väder också.

//Lena

2010-04-24 @ 14:20:40
URL: http://bloggissoder.blogg.se/
Postat av: Znogge

Hoppas att ni får en riktigt härlig Ölandsvecka!

2010-04-24 @ 15:20:34
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Sofie

Ni ser ut att ha det riktigt skönt! Önskar er en riktigt härlig och avkopplande vecka. Kram kram

2010-04-24 @ 18:58:44
Postat av: Anonym

Skriv gärna några rader till mig när du ändå tittar förbi!!(Denna text försvinner när du klickar.)

2010-04-24 @ 19:01:41
Postat av: Synnöve

Om jag kastar mig på tåget nu, (har inte körkort)så hinner jag fram innan det blir måndag. Så kan vi sitta på altan och njuta ett gott vin, gå ner till havet. Kanske ta ett bad...



Nu går jag upp och packar hihi.

Kramen Synnöve.

2010-04-24 @ 20:14:02
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Ninni

Mm ni ser ut att ha det underbart..Öland är vackert, många år sen sist jag var där!



Fortsätt njuta..kramen

2010-04-25 @ 09:45:02
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Louisette

Greeting from belgium, nice april week -end

2010-04-25 @ 11:05:41
URL: http://blog.seniorennet.be/louisette/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0