Lite småsur är jag...

Var inte hemma förrän kvart över fyra igår, och sen var det fullt upp.
Hmm och harkel... farmor lekte kurragömme av en ficklampa med Moltas och hans pappa..
Blev lite orolig där ett tag när både Moltas och hans farmor glömde var de gömt den,
Detta hände en varsin gång.. Kan vi vara lite släkt måntro?! Fniss
Kan tycka att Tomten kunde skött sig och åtminstone lagt upp en bild...
Men nädå, han satt i barskåpet och gottade sig den fulingen!!
22:e Dec
Nåväl.. bättre sent än aldrig. men det vet väl alla att en Tomte tål INTE sprit!!
Så var hittade jag honom idag på morgonen tror ni?!
23:e Dec
Måste också säga att jag blev så glad när jag kom hem igår, denna syn mötte mig;
Hus i Juleskrud
Batteriet slut i vanliga kameran så en halvbra mobilbild blev det
Mannen hade slutat tidigare och tänt upp överallt med slingor, gran och eldkorg
Eldkorg
Idag ligger han dock inte "lika bra till" :p
Tände först i öppna spisen som rök in något så kopiöst..
Då skulle han få ut röken genom att vifta med sopborsten... Hmmm
vilket resulterade i TVÅ sönderslagna ljusstakar!

Hoppas dagen fortsätter bättre.. Skinkan i ugnen och nu ska granen kläs!


Kommentarer
Postat av: Ninni

Åhh va det är mysigt att komma hem till ett upplyst hu´s, gjorde jag med, uterummet var fullt med tända ljus.

Jag fick ett glas skumpa...njutbart.

Den där tomten kan du ju INTE lite på hahahha.



OJ hur lyckade han med att slå sönder två ljusstakar..det kräver mer klappar till dig, hihi.



Ha nu en rikitgt Skön Jul..stor kram till dig från mig=)

2010-12-23 @ 10:26:29
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: emma & emelie

svar : tacktack! :D allt bra med dig?

2010-12-23 @ 11:14:38
URL: http://shitebrudar.blogg.se/
Postat av: AnnaKK

Ha-Ha!



Plötsligt känns det riktigt lugnt här - med inga övriga familjemedlemmar hemma som kan sinka en genom att ställa till med lite av varje, och ingen hustomte som eventuellt skulle kunna göra redan befintlig oreda än värre... ;-) Hoppas du får ordning på allt!! :-D



GOD JUL!!!

2010-12-23 @ 12:01:24
URL: http://annakk.blogg.se/
Postat av: Ann Catrine

Önskar dig och de dina en riktigt go jul!

2010-12-23 @ 21:55:41
URL: http://mormormu.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0