Lördag med födelsedagsfirande

Ikväll är det dax fira dotterns 21 årsdag. Egentligen den 7/12 så väntar med grattisbild.
Men ska man samlas alla är det ju alltid lättare en helgkväll och även lite trevligare.
Finns lite att göra idag så ska inte bli så långrandig.. men just det....

Tomten, får inte glömma TOMTEN....

4:e Dec

4 December

Fick ju en award av goa Marie förra veckan...
Gissa vem som blev avundsjuk?! Jo just det.. TOMTEN
Som gjorde om awarden den busen till sin egen fördel vad annars... 

7 saker om mig sjäv skulle jag berätta och ge den vidare till 7 vänner 

1. Överlevde 12 getingstick när jag som ett-åring hamnade mitt i ett jordgetingbo
2. Har genom åren haft 9 hundar, 9 hästar och otaligt många katter
3. Har nog som barn haft de flesta husdjur utom fåglar
4. Har alltid bott på landet, 47 av 49 år På gården vi bor nu
5. Har ALLTID skrivit mycket, alla tre barnen har fullklottrade "första år"-böcker
6. Är ganska inpulsiv och påhittig -är med på det mesta
7. I byxväg äger jag bara JEANS! finbyxor vad är det?! 

Bloggarna jag gillar och följer har blivit fler och fler.
Minns första gången jag skulle skicka vidare en award och hade svårt få ihop så många.
Numera fuskar jag lite och låter de som känner sig manade ta över;
Tomteawarden...

Eller om ni hellre vill ha den ordinarie varianten ;)

Award




Kommentarer
Postat av: carina

Grattis till dottern!Hoppas hon får en bra dag, med mycket tårta och paket :)

Kram till dig

2010-12-04 @ 12:10:10
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com
Postat av: Znogge

Hoppas det blir ett trevligt firande av dottern.



Kram

2010-12-04 @ 12:36:13
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Susanne P

Det var mej en liten busig tomte du har! ;D

Grattis till Awarden! Det var kul att läsa mer om dej.

Och hoppas dottern blir ordentligt firad!

kram

2010-12-04 @ 13:11:16
URL: http://www.susannep.blogspot.com/
Postat av: Ann Catrine

Grattis till awarden!

Att du klarade alla getingstick, din lilla stackare!! Vilket drama!



Även jag firar en dotters födelsedag i helgen, egentligen fyller hon den 6:de.

(känns som om vi firat födelsedagar samtidigt förut, din och min familj.. om jag minns rätt)



Kram

2010-12-05 @ 20:01:23
URL: http://mormormu.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0