Nu jäklar!!

...är farmor på gång.. (hoppas jag) Var till öppna Vårdcentralen igårkväll och fick hjälp.
Visade sig jag hade en kraftig inflammation i senfästena eller om det var muskelfästena?!
Tjöt som "Julegrisen" när han tryckte till, svullen över hals/nacksenan och går ej lyfta armen uppåt.
Troligen kommer alla bekymmren ifrån detta, och att det sen har spridit sig i övriga delar.
Hmm, hade ju varit bra om de kollat det sist... SA faktiskt att det var någon vajsing i nacke/axel med,
men då var det bara tal om låsningen. Nu har jag fått cortisonspruta, tillsammans med infl-hämmande ska det hjälpa snabbt. Och enligt läkaren ska jag vara fit for fight till MÅNDAG redan!!

Nu hoppas jag verkligen att detta är ett avklarat kapitel!
Och December kan gå in i ett lite gladare och trivsammare spår!

Om Tomten är morgonpigg?! Njaaa.....
3:e December 

Har nog inte visat de färdiga adventskalendrarna och själva överlämnandet
Har märkt att på Julafton blir det alltid så många paket att de "försvinner lite i varandra"..
Detta är ett litet roligare sätt att lägga lite pengar på, utöver den traditionella klappen!
Årets Adventskalendrar

Adventskalendrarna med ett paket varje dag, plus att man får flytta lilltomten ett steg
Denna gången får föräldrarna förlåt Tomten jobba lite själva på morgonarna!!

Adam
Först var det Adam förlåt, Sjörövafabbesfaffarsfar var det visst enligt honom själv!
Den samme skulle sen med pappan till Studion och spela in musik. inte illa ha en pappa
med egen studio!!

Sen drog vi vidare till Moltas;
 Moltas
Kattskötaren som har mycket att stå i med sin bäste vän Mumin

Kattskötare


Kommentarer
Postat av: Stattinskan

Vad bra att du kom iväg till doktorn. Hoppas nu att det är bättre till måndagen :-)

2010-12-03 @ 12:29:19
URL: http://metrobloggen.se/stattin
Postat av: AnnaKK

Hu, för de där cortison-sprutorna - har hört från andra också hur ONT det gör att få dem! 8-X



Men de brukar ju vara effektiva, som väl är, så jag hoppas att du känner dej betydligt bättre redan!! :-) Och att du kan jobba lite lätt på tisdag, iallafall... Kanske!? :-)



Ha en skön helg!!!

2010-12-03 @ 14:44:47
URL: http://annakk.blogg.se/
Postat av: Ann Catrine

Trist att du måst ha ont så länge,

kanske du kunnat få hjälp tidigare..

Men nu ska du ju bli bra innan måndag!



Härliga grabbar,som fick härliga kalendrar ;-)



Ha en så bra helg som du kan trots värk!

Kram

2010-12-03 @ 18:12:57
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Maria

Nu håller jag tummarna att du blir bra. Vilken trevlig adventskalender, uppskattas säkert av barnen.

Ha nu en läkande helg önskar jag från torpet med en kram eller två.

2010-12-03 @ 19:37:21
URL: http://torparmor.blogspot.com
Postat av: christina

Du är så himla duktig, jättefin kalender.

Du har en sån härlig familj runt dig var tacksam för det, hoppas nu bara du blir frisk också.

Kram

2010-12-03 @ 20:50:14
Postat av: Lena

Hoppas att ditt läkarbesök gjorde susen så du blir bra!

//Lena

2010-12-04 @ 00:03:22
URL: http://bloggissoder.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0