En dag UTAN snö..

Utan att det kommit mer snö alltså... den redan kommna ligger ju still..
Imorgon vore det väl märkligt om jag inte kunde ut och fotografera lite.
Har ju faktiskt ledig fredag, Tjohoo!! Bara ett moln på himlen- tandläkar-
besök med borttagning av de elendiga stygnen och en ev lagning av hål.
Men det kunde helt klart vara mycket värre, ska naturligtvis klara det med.

Liten Adam är fortfarande sjuk o dålig. Idag lite mer påverkad o inte så lätt
få i någon mat eller dricka.. Farfar levererade glass och saft inget som han
till vardags är särskilt van vid, men i såna här lägen är alla medel tillåtna! 
Någon gång ikväll kommer mamma Maria tillbaka, om nu denna kaptenen
klarar undvika snövallarna.. Nästa jobbmässa blir i Älvsjö nästa vecka redan.


Kommentarer
Postat av: Anki N

Ledig fredag, de låter härligt. Fast nja de får nog jag oxå - kanske. Jag har varit ledsen idag jag...grrr..men de gick fort över. Älsklingen har skottat upp ridvägar till mig i eftermiddag då kan man ju inte bli mer en glad. Så får jag middag i kväll oxå - mmmm...livet är underbart. så är det.

Kramiz Anki N

2010-02-04 @ 18:20:22
URL: http://anki-nilsson.blogspot.com/
Postat av: Synnöve

Här snöar det ännu. Stora flingor som dalar ner. Vackert är det ju då, men det är ett helsike och skotta....



Stackars Adam. Hoppas han kryar på sig nu. Inget vidare att vara sjuk.

Inte säker det är samma kapten då, men snövallarna kan vara svåra att undvika. Gardermoen är en besvärlig flygplats. Håller tummarna.



Så du har en date med tandläkaren du med.

Jag måste nog sjutton ringa honom. Men INTE förren nästa vecka....

Så skoj ska jag inte ha. Tandläkarskräcken sitter djupt rotad hihi....

Lycka till i morgon nu du, och glöm inte ta med kameran, för några bilder ska du väl få med dig.

Kramen Synnöve.

2010-02-04 @ 21:39:17
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Skatan

Wow ... en Härlig ledig fredag ute i snön önskar jag dig och att lille Adam kryar på sig också.Förstås.



Ha det ... som Sonen brukar säga. Ha det!



Kramar!

2010-02-05 @ 09:20:16
URL: http://skatanstankar.wordpress.com
Postat av: Helena

Med all snö vi fått så är jag glad om den är borta i maj.=(

Hoppas att lilla Adam kryar på sig snart.

Ha en skön ledig dag och en härlig helg min vän!

Kram

2010-02-05 @ 09:32:02
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: Mormormu

Godmorgon!

Gör ett försök att skriva en kommentar, - igen! Haft problem med det i några dagar, ibland funkar det, oftast inte...

Jag som trodde att ni börjat få lite vår ;-)

och så har ni det lika vintrigt som här! Nu börjar drivorna närma sig himlen känns det som! Vart man än ser är det snö snö och snö! Men imorgon blir det iallafall SOL!! Laddar för en rejäl långpromenad, temperaturen är ju mer normal nu också. För -30 är lite mycket, det biter i kinderna..



Ha en underbar fredag



Kramar!!

2010-02-05 @ 09:35:55
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: AnnaKK

Men det var då en taskig förkylning som Adam åkt på - ska han behöva vara dålig hela helgen också, stackarn... Hoppas inte! :-)



Skönt med lediga vardagar, men visst är man ju ofta lite praktisk av sej och bokar in sånt där som exempelvis tandläkare på de dagarna. <:-) Hoppas iallafall att besöket där gick bra och att resten av dagen blir fin-fin för dej! :-)

2010-02-05 @ 13:00:58
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Ninni

Va gôtt är du ledig idag..ja jag slutade halv två så jag klagar inte!



Ska iväg och skriva kontrakt i eftermiddag. Hoppas den lilla skrutten kryar på sig snabbt.



Ha en skön helg..kramen

2010-02-05 @ 14:00:24
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Anki N

(")("),,,,hoppas du har en skön ledig fredag, oh som hos oss S O L...en underbar vinterdag.

Kramiz Anki N

2010-02-05 @ 14:37:07
URL: http://anki-nilsson.blogspot.com/
Postat av: farfar

Alla medel tillåtna = skicka farfar med glass!

Så dålig kan han väl ändå inte ha varit?

2010-02-05 @ 17:17:52

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0