Klart mildare men vad hjälper det...

Får börja med att gnälla lite, fast det ju inte tillhör vanligheten.
Har fortfarande besvär med mina sista stygn i läppen, irriterande.
Kaffet som lockar, bränner när jag väl får in det i munnen, jobbigt.
Ett fult blåmärke sitter envist kvar under läppen, ser ut som sot.. 

Vad det gäller de frusna vattenrören hos sonen, vill de inte tina...
Stackars mannen har t.o.m varit där på lunchen och höjt värmen.
Nu vore det väl själva attan om det inte gett sig. Är ju bara -3 nu.
Så, nu var det färdiggnällt för denna gången, över till något annat.. 
Kanske det blir till investera i en värmekabel inför nästa kylperiod!


 


Avslutar med en vinterbild på Moltas förra året han åkte till fjällen.
Då var det lite drygt och efter halva resan, ville han åka hem igen
-för det fanns ju snö hemma i "Hult"med. Nu var det inte lika drygt,
iår tillsammans med kompisen Linus och hans föräldrar extrakul!

Vemdalen 2009

 


Kommentarer
Postat av: Znogge

Ja, ibland undrar jag när man ska hinna med barnen...



Kram

2010-02-01 @ 18:34:15
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Lena

Om du visste vad jag känner vi gnällig och irriterad idag, igen. Men jag bet i det sura äpplet och teg. Bara för att jag ska må bra själv. Men det gör jag inte.

//Lena

2010-02-01 @ 19:36:30
URL: http://bloggissoder.blogg.se/
Postat av: Anki N

Ibland får man allt gnälla lite...när de e befogat o de är det om man har ont i läppen o den dessutom ser ut som den är sotig...lider med dig...det där är så känsliga ställen. Läppar o sånt, de gör extra ont helt klart.

Frusna rör...de e hopplöst, hoppas de tinar upp o att de slipper eländet igen.

Kramiz anki n som oxå är lite gnällig o sur över min blogg

2010-02-01 @ 19:47:01
URL: http://anki-nilsson.blogspot.com/
Postat av: Susanne

Varför ska alla läkare vara dumma mot min kompis?

Jag får nog följa med nästa gång och tala om för dem att så får man inte behandla allra käraste systrami!!!!

Kramisar

2010-02-02 @ 08:11:37
Postat av: Anki N

Ler gott åt din "hästhistoria" tänk vad de kan va. Ibland spelar de oss rediga spratt. Jag har nog en ny hästhistoria idag...hummm & så har jag en nalle som har något i famnen till dig. Så när du får tid o lust...titta in.

Kramiz Anki N

2010-02-02 @ 12:41:42
URL: http://anki-nilsson.blogspot.com/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0