Kylig lördag

Fy, idag har kylan slagit till igen, -18 på morgonen och nu ikväll -20 grader. Fy tusan!!
Kändes allt hur det nöpi kinderna innan idag när vi var i stan, svärdottern Adam o jag.
Var mest med som smakråd, men passade på att inhandla ytterligare lite pärlor mm..
Adam tyckte nog det var lite mysigt, hade fullt sjå hålla reda på mamman o farmorn!!
Sen tränade han på höger o vänster.. Ta höger, nej, nej vänster.. sa den lille filuren..

Jag passar också på och tackar för alla mina 3 awarder, ska försöka ta tag i detta nu.



Kan väl börja med att tacka: Mormor Mu, Nilla och Jessica

Kopiera awarden på din blogg
Länka till personen som tilldelat dig awarden
Berätta sju intressanta fakta om dig själv
Välj andra  bloggare du vill tilldela denna awarden till
Länka till deras bloggar. Lämna en kommentar i deras blogg
som talar om att de blivit tilldelade awarden



Och sen hmm 7 intressanta saker om mig:

1: Bara ett år till 50 års dagen!
2: Firar 30 årig bröllopsdag i år!
3: Känner mig inte så gammal..
4: Trivs bäst hemma med mannen, god mat o lite vin.
5: Bästa avkopplingen i bubbelbadet! (helst med mannen)
6: Gillar att designa både hem o smycken!
7: fixar gärna fester och aktiviteter med vänner.

Vem jag passar vidare till... är lite svårare jag läser inte SÅ många bloggar.
Ska fundera lite tills imorgon blir ju ofta lite till samma annars kanske..
Har nu funderat klart gör som Rankan; bollar vidare till alla mina mest
 trogna som känner sig manade, och inte redan känner att de gjort det!


Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Morning o grattis till utmärkelsen! Jag har också fått några..brukar inte skicka dom vidare utan tillägnar alla som läser min blogg en sån....

Här är inte lika kallt som hos dig, men kallt så det räcker ändå! Åsså detta eviga snöande....

Kramen!

Ragnvi

2010-01-31 @ 07:01:10
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Ninni

Fick du tre det var värst!!



Kul att läsa vad alla skriver om sig själva. Ja usch och fy va kallt det är..IGEN!!

Tänkte på dig häromdan när jag gick förbi en affär i Karlstad som hade hur mycket pärlor som helst...en hel affär med pärlor.



Ha en fin söndag.kramen

2010-01-31 @ 09:19:50
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: AnnaKK

Hejsan!



GRATTIS till awarderna! Trillade ner såna hos mej också innan i veckan. :-)



Ja, räcker det inte med vinter nu??? När jag steg upp för ett par timmar sen så hade det i och för sej blivit varmare än vad det var vid två i natt, men hur tusan kan det SNÖA när det är -14??? Det trodde jag att det bara gjorde på Nordpolen, typ... IRK!!!



Ha en skön söndag! :-)

2010-01-31 @ 10:58:43
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Ninni

Du får komma till Karlstad och kolla in den!!

Du skulle väl stanna där en hel dag..haha



Är det några speciella pärlor du vill ha så hojta till jag kan ju alltid göra ett besök.

2010-01-31 @ 12:23:33
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Ingrid ♥

Grattis till din fina Award

Härlig läsning

Kram Ingrid

2010-01-31 @ 19:28:43
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Nilla

Ja nu vet jag ju lite mer om dig. Men att du är hemkär har jag ju förstått, jag är ju likadan.

Kram

2010-02-03 @ 12:10:33
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0