Lundell i Brottet

Påväg 
Som ni nog förstått har jag ett stort gäng inbitna "Lundellare" i min familj.
Hade det kommit från mig kunde jag ju sagt det kommit i modersmjölken..
Nu kan vi väl inte riktigt skylla på mig utan det är nog mer "farfar" som bidragit.
Farfar är nöjd
Njutare
Många konserter har det blivit.. och vad gäller äldste sonen och hans Tessan
kan man säga, att det var p.g.a Uffe "Kärleken förde dem samman".. Vackert va?!
Senaste tillskottet i familjen; d.v.s Filip fick nu introduceras i Lundell (lite skeptisk)
MEN vad gör man inte för kärleken?! Och kärleken hyllar ju Lundell rejält!

Klanen
Vädret kunde man då inte klaga på fast dagen började hemma med åska.
Vi fick en varm o härlig kväll i musiken och kärlekens tecken, Lundell var sig lik!
Det tog dock en stund innan den riktiga farten kom och favoritlåtarna släpptes loss.

Picnic på slänten
Vi hade som  vanligt picnic med oss; hemgjorda baguetter och vin till det..
Insmugglat vin är en annan historia.. hmm farmor har dock lärt sig genom åren..
En gång gick det inte så bra ha, ha.. Det har vi roligt åt än.. särskilt ungarna. 
Vinet..
Det är något speciellt sitta uppe på "höjden" se publikhavet bölja och höra musiken.
Medan farten och trycket ökar allt eftersom, och mörkret stilla sänker sig över oss.
(De sanna entusiasterna sitter dock inte kvar på filten utan är nere i publikhavet)
Publiken
Rockar loss


Kommentarer
Postat av: Carina (MORMOR)

SER MYSIGT UT!! HOPPAS KVÄLLEN VAR TREVLIG!! HÖRDE DET VAR ANNAT TREVLIGT PÅ GGN OCKSÅ!!HA DET NU SÅ BRA SÅ FÅR VI HÖRAS!! KRAMIZAR

2010-07-18 @ 20:36:29
Postat av: Lena

Så trevlig ni hade det.

Jag gick förbi något hus i Borgholm som tydligen han äger och hyr ut lägenheter. Han bor väl i Borgholm eller är jag helt ute och cyklar.

Han tillhör väl inte mina favoriter men en och annan låt är helt OK att lyssna på.

Ha de

///Lena

2010-07-18 @ 21:35:55
URL: http://bloggissoder.blogg.se/
Postat av: SOFFIEPROPP

å va mysigt och Lundell är verkligen bra både som artist och författare,

kram

2010-07-18 @ 22:21:43
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Anki N

Härligt!! de där förgyller sommaren lite extra.

Kramiz Anki N

2010-07-19 @ 10:14:10
URL: http://anki-nilsson.blogspot.com/
Postat av: Ninni

Åhh så mysigt..va får man inte ha vin med!?



Har varit på en konsert med Ulf Lundell..jag är inget stort fan..men gillar honom på ett sätt.



Ha en gooo dag.kramen

2010-07-19 @ 10:15:46
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Ninni

Jasså ni har SOL..fusk! Här känns det lite småkallt!

2010-07-19 @ 11:16:22
URL: http://ninni.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0