Bättre sent än aldrig..

regn o rusk
Påväg genom skogen till utsläppet på Fenix, en lång rad av paraplyer, här dottern.
Har ju lite fina bilder som "legat till sig". Bland annat från Alexanders student.
Alexander som är son till bästa vännerna från Vaggeryd (=faddrar åt Andreás)
Samhället med sin relativt nya gymnasieskola Fenix som ligger så vackert.

Fenix



Stolt fader
Claes väntar på att sonen ska komma

Student collage
Samma dag tog tvillingkusinerna Lina och Jacob studenten i Värnamo
festen var gemensam i Skillingaryd lite senare på eftermiddagen.

Vatten...
Tur vi hade ett stort partytält att sitta i, regnet öste ner och taket fick tömmas
med jämna mellanrum.... Men varmt och gott hade vi det 2 element såg till detta.

Vilken mat!
Tramsbild i väntan på gästerna... ;)




Lördag

Tillbaks till nutid:

Pappa har precis kommit hem från lasarettet. Proverna såg ok ut så långt.
Sen förstår vi att vi får lära oss leva med oro för kärlkramp och besvärligheter.
Vi har nu tittat på det kungliga bröllopet, Viktoria vacker som en dag!!!
Om en stund väntar 30 års födelsedagskalaset i "Hult" för sonen med släkten.
Blir inte så många för de flesta var med på stora kompisfesten (vi med iochförsig)
Själv är jag sliten, trött och nedsatt inte speciellt konstigt tur semestern närmar sig!


Kommentarer
Postat av: Lena

Ha en fortsatt fin helg!

//Lena

2010-06-19 @ 22:39:47
URL: http://bloggissoder.blogg.se/
Postat av: pauli♥

va söt blogg du har :)

2010-06-19 @ 23:27:11
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: alexandra

har design-tävling i min blogg!

2010-06-19 @ 23:33:09
URL: http://alexjornevi.blogg.se/
Postat av: Ann Catrine

Har nu läst ikapp mig efter en närmast datafri helg. Blandade dagar för dig förstår jag, oro för din pappa och så firande. Men det är ju så livet är..



Kramar!

2010-06-21 @ 00:18:40
URL: http://mormormu.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0