Dagarna går...



Snö har vi så vi klarar oss, äntligen har vi fått gårdsplanen plogad.
Blir ju så mycket för mannen när jag inte klarar göra något...
(inte för att jag brukar skotta snö, men allt annat inne brukar ju funka.)
Idag hade jag dessutom oturen att inte få komma till sjukgymnasten,
den "rackaren" hade vård av barn. Hoppas på lite hjälp imorgon istället.

Den där moviseringen av låsningen triggade igång fler låsningar högre upp.
Svårt att lyfta upp höger armen och värk i nacke och skuldra, suck!
Flyttar runt mina Tens-elektroder men vet inte vad jag tycker längre.
Humöret börjar nu svikta, och naturligtvis blir jag otroligt trött av värken.
Att dessutom bara kunna gå hemma och "titta" på allt jag vill göra är trist.

Ska få lite besök av Tessan om en stund, få lite annat att tänka på.
Moltas är tillbaka på förskolan igen efter segdragen ögoninfektion.
Pratades vid på telefon innan, han var lite tveksam till att gå...(trivs hemma)
-Farmor, jag har lite ont i vänsterbenet.. Är nog växtvärk! sa han bekymrat.
Men tror nog det blir roligt bara han kommer dit, farmor var själv lite avis.


Kommentarer
Postat av: Marie

Ska försöka muntra upp dig: du har något att hämta inne hos mig;)

Kram♥

2010-11-30 @ 17:51:30
URL: http://miruschkas.blogspot.com
Postat av: Ninni

Men stackars dig att det aldrig ger sig..SKIT rent ut sagt.



Hittade du din vita pappstjärna?? Stor kram och hopp om snar bättring=)

2010-11-30 @ 19:44:52
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Ingmarie

Jasså den lilla rackaren hade lite ont i benet!Haaa!!!!

Härligt värre med de små trollen måste jag säga.

Gubben o jag vi sitter här o tittar på varandra och har ont lite överallt(även i ben)efter all skottning!!

Allt gott till dig från Österlen

2010-12-01 @ 06:52:37
URL: http://frujacobsen.blogg.se/
Postat av: Znogge

Hoppas verkligen du blir av med det ryggonda. Tack och lov är jag bättre för denna gång...



Kram

2010-12-01 @ 07:08:24
URL: http://znogge.wordpress.com/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0