Kryss i taket!

Har för första gången på snart 50 år träffat en läkare som utför kiropraktik!!
Har ju hela tiden hävdat att det är något som känns "fel" även nu när jag bättrat på mig.
Visade sig vara en låsning i ryggslutet som gett en inflammation , en vridning och ett ryck och vips...
(nåja, ni som varit hos en kiropraktor vet ju att det inte riktigt är så enkelt)
..Kom kotorna i läge igen!! Nu ska det bara läka också och inflammationen gå ner.
Sjukskriven hela nästa vecka också, sen ska jag vara fit for fight igen!! Tack och bock!!

Moltas och hans mamma som nu fått havandeskapspenning skjutsade mig på hala vägar.
Handlade lite i samhället vårdcentralen ligger i, vår hemmaplans affär är katastrofområde!
Folk kommer åkandes baraför att titta hur man kan ha det/jobba på detta sätt..
Renovering och utbyggnad sen i somras.. ja hoppas de stackarna som jobbar får en
välbehövlig extra julklapp!! Iskallt, inte en sak på rätt ställe, täckt med ett tjockt lager damm.
MEN när och OM det blir färdigt, blir det säkert kanonbra! Men 3 månader kaos.. Suck!

För övrigt har det faktiskt kommit upp tre adventsjustakar OCH julgardiner i kök!
Jag pekade och mannen utförde, ha, ha. Riktigt smidigt faktiskt, (men inte så kul.)
Fönsterputsningen hoppar jag över denna julen, har faktiskt gjort det i höst en gång.
Sen ringde Adam och undrade om han fick "låna"  blåbärsmuffins och sin farmor, fniss.
Nu var det hans pappas tur ligga dålig i feber och ont i kroppen, inte värt träffa dem.
Lovade att vi skulle baka en dag när jag piggnat till igen och det gick han med på.
Tomten!
Ni som  med förra året minns säkert den här "gynnaren"?!
Han som dök upp i tid och otid varje dag i December..
Har ett fasligt sjå att hålla kvar honom i lådan ska jag säga...
Nu är det knappt en vecka kvar... nedräkningen börjar 
Anki med flera; gör er beredda för en buse i repris!


Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Vad skönt om det nu hjäper dig med ryggen!!



Som jag har väntat och längtat efter denna lilla bustomte,undrar vad han ska hitta på i år då...



Kram

2010-11-25 @ 16:53:06
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: soffie

å va bra om detta hjälper dej måste vara hemskt att ha ont,

kram å guu va söt liten tomte!

2010-11-25 @ 22:22:28
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Ninni

Härligt med läkare som kan sånt också.

Hoppas du blir bra nu då..men ta det försiktigt=)



Jippi tomten är tillbaka..undrar vad han ska hitta på för bus nu då..haha.



Ha en skön dag.kramen

2010-11-26 @ 07:23:19
URL: http://ninni.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0