Helgsammanfattning

Det planerade fredagskvälls-bubbelbadet blev av! Känns som en evighets sen sist.
Värme, avkoppling och lite bladder om allt och inget gör susen för stress.
Faktiskt att en och annan särdeles god idé poppade upp, men det är ännu lite hemligt.
Men ni känner väl mig vid det här laget, tids nog berättar jag det lovar jag.
Fredagsmys
Lördagen drabbades jag av -jag vet inte vad... total trötthet inget blev gjort..
Mer än funderingar kring livet och dess glädjeämnen kontra sorger..
Men någon gång måste man väl ta sig tid till det med?!
Mannen jobbade utomhus med veden medan jag gjorde..ingeting..


Det här med valet lämnar jag därhän... Det diskuteras tillräckligt ändå.
(fast jag har visst det förhansröstat!) Min pappa var politiskt aktiv i alla år förr,
men själv är jag inte ett dugg intresserad, så den ådran har jag inte ärvt.


Kommentarer
Postat av: Znogge

Skönt slippa matlagningen efter en sådan dag och paj är alltid så gott!

2010-09-20 @ 21:53:25
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ingmarie

...om du gör så att du blundar det första avsnittet i mitt inlägg så kanske du slipper politiska åsikter.Fast om jag ska vara ärlig skulle jag vilja att du läser även det!



Kramen från mig

2010-09-21 @ 15:02:26
URL: http://frujacobsen.blogg.se/
Postat av: Marie

Guld värt att maten står på bordet när man kommer hem:)

Känner igen det där med tidsbrist när det gäller planeringen, inskolningar tar mycket tid!

Ha en fortsatt skön kväll!

Kram

2010-09-21 @ 20:47:46
URL: http://miruschkas.blogspot.com

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0