I väntan på sommaren

Idag börjar jag med ett inlägg med "tjuvade bilder" (svärdotterns)
När Moltas var baby, gick han på babysim och även jag hade äran få följa med en gång.
Nu fanns där inga kurser förrän efter sommaren, men klart lillprinssan skulle testa ändå.
Har man en moster som har hand ett badhus så har man!! Värsta lyxen alltså!!
Barn och vatten, finns inget som går så bra ihop oavsett ålder!!
Badbilder
T.o.m vattenkannetestet av moster gick bra.... en första övning mot "dykandet"
Stolt och lika glad storebror ene hejare på vatten
Glad och nöjd
Nöjd badtjej, snart 3 månader gammal (vad tiden går!!)

Medans barnbarnen lekte i vattten med mamma, moster och kusiner "lekte jag" i stan..
Nya Grand Samarkand i Växjö undersöktes på härsen och tvärsen
och såklart hoppade det ner en del vårbarnkläder till både prinsar och prinsessan i påsarna...
Smått och gott
Och även lite till mig själv såklart.. brukar liksom oftast lyckas med det (tycker min man)
En Dvd spelare samt antennförstärkare till husbilen inhandlades också..
Så mannen var med nöjd med vår dag, samt god lunch bestående av en kycklingsallad!
God sallad
Dottern  följde sen med oss hem, och på kvällen grillade vi lite gott
och sällskapade framför TV´n


Kommentarer
Postat av: Ninni

Men åhh va söt hon är ser ut som en blundocka=)



Bra att träna dom med vatten tidigt, kommer ihåg när sonen var nyfödd han älskade att duscha med oss.

Han bara blundade och njöt.



Ha en fin söndag..kramen

2011-04-17 @ 10:58:59
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Ragnvi på jobbet

Aaa...men såå söt!! Härligt att du tjyvlånade fotona!

I Bollnäs där min Max bor finns badhus men inget babysim tyvärr! Fast i en by nära mig finns det!

Huset i Trönö flöt aldrig iväg, tack o bock!

Kramen!

Ragnvi

2011-04-18 @ 10:27:18
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: carina

Fina bilder på dom små!

Kramen på dig♥

2011-04-18 @ 23:08:40
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0