AB sömnfabriken

Har varit ledig två eftermiddagar denna veckan båda har jag lagt mig och vila,
vaknat två timmar senare, sovit som en stock. Det blir omstart på ljudboken igen..
Men har nog nytta av det i längden, har bl.a en axel som bråkar med mig.

Hoppas på lite energi till röjning och städning imorgon (ledig dag)
Så ledig man nu kan vara när man har ett stort hus samt trädgård som bör vara i skick
till Lördagens trevliga begivenheter. Samt stadstur och köp av doppresent. 

I övrigt kom det ett glädjande besked idag,
ett orosmoln som hängt över oss ett tag visade sig vara "oskyldigt"..
Är så tacksam, hade inte orkat med "en runda till" vad gäller sjukdomar
så tätt inpå. Men någonstans ifrån får man styrka när det behövs. 
Och med vår "historia" tar man inte livet för givet längre!


Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Morning! Med den fart du lever livet så har du gjort dig förtjänt av alla middagslurer du kan få!!

Kramen!

Ragnvi



PS. Hoppas din onda axel blir bättre snart...min bråkar inte lika mycket längre!

2011-08-26 @ 06:32:50
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Camilla

Nä,riktigt ledig är det sällan man är.

Alltid är det något man ska göra.

Härligt med ett glädjande besked.

Kram!

2011-08-26 @ 08:11:54
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Anki

Jag är så van vid glada fester tjo o tjim när jag anländer hit så idag stannade jag upp lite när jag kom in o läste lite sorgsna rader, eller kanske läste mellan raderna.

Så är de, när vi är lediga från jobben vi får lön från så tar jobben vi inte får lön för vid här hemma. Men tänk ändå bara glädjen o lyckan att få bo som vi gör, de e lön nog. Och konstigt nog hinner vi alltid de vi företar oss, som nu när du står inför trevligheter igen!!

Dop på gång förstår jag, vår minste döps i september. de e varjefall en stor glädje de där små barnbarnen.

Hoppas din axel inte bråkar för mycket nu när du ska förbereda, fixa o dona. Stolen på bilden, står helt rätt för en liten middagslur eller vila

Kramiz o ha en skön o kul helg.

2011-08-26 @ 09:33:13
URL: http://anki-nilsson.blogspot.com/
Postat av: Znogge

Så skönt att det inte var något dåligt besked igen.



Kram och lycka till på dopet!

2011-08-26 @ 17:39:59
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Lena

Jag har också varit otrolig trött den här veckan.

Man borde ju ha fått ny energi under semestern.

Trevlig helg på dig!

//Lena

2011-08-26 @ 20:42:06
URL: http://bloggissoder.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0