2:a Advent

 
Har precis avslutat en god frukost, japp sen blev den..
Frågan är vem som är mest "sliten" idag jag eller Tomten?!
kramtomten


Glöggfest i Nostalgi lanthandeln

 Nostalgihandeln
Glöggfesten igår blev preis lika fartig och kul som vi trodde.
Bara den underbara lanthandelmiljön gör ju att humöret blir på topp,
därtill en hel hoper trevligt folk, goda tillbehör och bra dansgolv!!!
lanthandelmiljö

Tusen tack till AnnSofie och Lasse samt Ingmari och Kent!!

Dagens lite slitna look visar ju på att det var ännu en fest att minnas på ålderdomens höst!

tilltugg
korten är under censurering bearbetning... men nu kommer de:
gäster
Fest natten lång i glada vänners lag

Ju mer vi är tillsammans ju gladare vi blir ;)
-och mina vänner är dina vänner och dina vänner är mina vänner...
party
ju mer vi är tillsammans, ju gladare vi blir!!!
cigarrhörnan
Vi följde doften av man och cigarr.. nerför mörka källartrappan..
in i dimman..
Här kom vi på dem :P
Längst ner i källaren -en spontan cigarrhåla!

Hur var det nu?!

Vem skulle ha hand om vad i "bed and breakfast" planerna,
Hur gick det med banklånet? Blev några papper skrivna?
Blev Anette fast i cigarrträsket, hittade hon och undertecknad upp igen 
från källarhålan (ut ur dimman)? Kom alla med bussen hem?
och sist men inte minst
Hur många skulle med till Malung v29?!


Kommentarer
Postat av: Znogge

Kanske läge för en vilodag i dag då!

2011-12-04 @ 12:53:44
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Marie-Louise

Åh vilka härliga foton från glöggfesten :)

Tack för din fina och stärkande kommentar.

Svar: Jag har också funderat lite på varför det tycks så vanligt idag med alla dessa "diagnoser". Men när jag tänker tillbaka så fanns det många barn/ungdomar när jag var barn/ungdom som idag säkert hade fått en diagnos men som då bara var "jobbiga", "bråkiga" eller "trotsiga" - själv hade jag en förfärlig tonårsperiod som var fruktansvärt jobbig för både mig och mina närmsta. Och du har så rätt - det känns "lättare" nu när vi vet. För nu vet vi att det INTE är fel på varken oss eller henne. Kram fina

2011-12-04 @ 13:15:09
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: AprilSus

Unna dig en lugn och skön 2:a advent. Det kanske behövs efter festandet? ;)



Ha det gott & Kramis!

2011-12-04 @ 13:57:26
URL: http://aprilsus.blogspot.com
Postat av: Ingmarie

Haaa!Jag vet flera som ska till Malung......Ett sånt trevlig inlägg och TACK för kommentaren!



Kramen

2011-12-04 @ 16:56:25
URL: http://frujacobsen.blogg.se/
Postat av: soffie

wow va roligt ni hade härliga bilder, hoppas du haft en lugn och skön 2a advent:)

2011-12-04 @ 17:48:57
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Susanne P

Vilken härlig helg! Och vilka härliga fester!

Det är så roligt att träffa goda vänner men det tar på...man blir lite sliten! ;)

Men vad gör väl det?! ;)

Kram

2011-12-05 @ 08:03:55
URL: http://www.susannep.blogspot.com

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0