Med vissa tillägg....

Får nog lägga på en vecka drygt i min nedräkning i högerkanten..
Ser ut som lillbesen trivs gott inne i mammas mage, vi andra får "hia oss" lite.
Och huvudsaken är ju att det är så!! Den som väntar på något Gott  o.s.v...
En som inte mår lika gott är " blivande storebror", som har en hosta som aldrig vill ge sig.
Inte heller öroninflammationen vill gå tillbaka av sig själv, så idag blev det penicillin.
Nu håller vi tummarna för att det ska gå över innan storken anländer till byn.

Imorgon drar födelsedagskarusellen igång, först ut är andra svärdottern; Maria.
Adam höll upp tre fingrar idag när han skulle berätta för de andra (nollan hoppade han över)
Sen kommer tårtorna och gratulationerna dugga tätt en tid framöver!!
Får bli ett snabbt inlägg har ett par timmar kvar av min dag innan jag tar helg!!
Men har hunnit sy om en löpare till två cafégardiner i köket tala om effektivitet!
vårgardin


Kommentarer
Postat av: Znogge

Så vårfint det blev med gardinerna.



Barn kommer när de kommer men visst väntar man med spänning!



Kram

2011-01-20 @ 21:23:26
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Anki

Oh vilka våriga härliga tulpangardiner!! De e bra återvinning när man kan göra gardiner av löpare!!

Nja de små liven de kommer när de kommer, nu kan de ju hända när som. Spännande. Huvudsaken är de går bra så kan vi vänta på vår "efterrätt".

Trevlig fredag. Plötsligt kände jag så här....söndagsbarn......

Kramiz

2011-01-21 @ 06:46:29
URL: http://anki-nilsson.blogspot.com/
Postat av: carina

Fint det blev med gardinerna!

Du vet ju att inget är som väntans tider :))

Kramen till dig!

2011-01-21 @ 09:46:30
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0