Hemma igen!!

Brukar alltid tycka att borta är bra men hemma bäst... Men nu är det liksom en annan sak.
Numera är det ju liksom "hemma" borta med, om ni förstår vad jag menar.
T.o.m sängen är inget att klaga på, man sover så gott, så gott nära "guben".
Trots detta bytte jag inatt faktiskt ut hans sällskap mot en annan goding, gissa vem?!
Moltasmys
Dottern och pojkvännen tyckte vi kom hem lite för tidigt, så då drog vi bort till "Hult"
Fin, lugn ställplats mitt ute i skogen, samt en Utmärkt restaurang som bjöd på Tacos!!
Att sen natten bjöd på mycket regn, som störde nattron något och dessutom en Tupp
som började gala när solen gick upp tog inte undan mysfaktorn. Moltas sov som en stock,
med farmor i alkovsängen, för det hade han klargjort i tidigt skede att där skulle vi ligga.
Så nu har jag testat även den. Klart bättre än jag trodde, ingen större cellskräck..
Färska ägg
När vi skulle äta frukost, fann Moltas på råd när vi hade bara två ägg kvar.....
Tala om pinfärskt frukostägg!!! Ut genom husbilsdörren och fem steg till ladugården.
Såklart blev det ingen längre sovmorgon med en yngling vid namn Moltas i bilen,
Men vad gjorde väl det, vi har ju vilat upp oss i en vecka nu!! Ska inte klaga.
Framåt nio tyckte vi föräldrarna hade fått lite sovmorgon och vi gick in till dem.
4,5 månader
Inne blev det ett glatt mottagande av syster yster som gör själ för det smeknamnet.
Pigg som en lärka, numera vänder hon sig själv, jollrar och skrattar i ett.
För första gången såg vi henne "tykännas" lite igår, tyckte det var längesen,
hon såg sin farfar tydligen... Som väl var gick det snabbt över.
Båt i skog
Plötsligt började vår "ställplats" likna "Göta Kanal" värsta båten kom på släp,
-vilket försenade vår hemresa något. (blev ju inte Moltas ledsen för)
Båten var så stor att den kunde inte tas med lastbil i krökarna, utan fick där
manöveras med en mindre grävskopa.. Lite komplikationer på färden så att säga.


Kommentarer
Postat av: Freedomtravel

Förstår precis. Vad sägs om den här skylten?

http://www.freedomtravel.se/2010/04/en-helt-underbar-skylt/

2011-06-11 @ 15:05:57
URL: http://www.freedomtravel.se
Postat av: Marie-Louise

Vilka härliga foton du bjuder på. Låter så mysigt med husbil :) Kram

2011-06-13 @ 14:16:19
URL: http://madredetres.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0