Varm och skön Torsdag

Vilken härlig dag det blev idag, alldeles precis lagom varmt!!
Det har varit en mycket intensiv vecka på alla plan, och huvudet känns lagom överhettat.
Blir lite så när man varit långledig.. saker liksom bara ligger och väntar på en..
Därtill har pappa gjort sin starroperation, som han blev kallad till med kort varsel.
Allt gick planenligt, och synen bättrades klart direkt. Nästan märkligt så det kan bli.

Slank inom på biblioteket igår på hemvägen, så idag blev det hängmattan och en ljudbok.
Somnade redan under första kapittlet, fniss. Det blir till att lyssna om.
Sen blev det hämtning av den nyblivne fyraåringen, föräldrarna jobbade över, resp kundbesök
Nu har vi både; busat med hundar, blåst såpbubblor, sprutat med vattenkanonen. ätit
och hunnit prata om vad vi ska göra till helgen. Då är det dax för Adam att premiäråka husbil.

Frågade honom om han hade några bra förslag; Snabbt kom det; SOVA i den!!!!
Jo, det förstås. Men vi ska ju åka någonstans med?! Adam funderade länge och väl...
-Jag vet, vi åker till en FEST!! Ha, ha får väl se var vi hamnar har lite funderingar på Gränna.
Det blir bara Lördag- Söndag, för imorgon är det födelsedagskalas igen, äldste sonen.


Kommentarer
Postat av: Znogge

Både min mamma och svärmor blev opererade för starr för något år sedan. Stor förbättring och gott resultat. Härligt!

2011-06-17 @ 07:05:48
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ninni

Ja min helvetes vecka är nästan över=)

Idag student, men det är ju kul, men usch vad det regnar, nu har jag ingen aning om vad jag ska sätta på mig.

Söndag upp tidigt för vårt 20 års jubileum. Ser ut att bli regn på söndag också..attans=(



Men ha en jättefin helg med Adam, kramen

2011-06-17 @ 09:38:07
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Anki

Så spännande för killen att följa med på tripp i husbilen. Trodde Ni bodde i den nu hela tiden ..ler...nyhetens behag..eller vad säger man.

Vi hade kanonväder på bröllopet...de var nog bara i dina trakter de var dåligt om så var (du skrev på min blogg) i Karlskrona var de kalasväder både lördag o söndag, på söndagen var vi ju ute i skärgården.

Ha så kul nu i helgen!!



Kramiz Anki

2011-06-17 @ 11:42:28
URL: http://anki-nilsson.blogspot.com/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0