En snabbis.... som fylls på under dagen

Får bli ett snabbinlägg även idag.. Igår gjorde lilla Amenine sin debut i Ullared,
tillsamman med både mamma, mormor och farmor så hon var i tryggt sällskap.
Det var precis lagom med folk. Hittade allt jag tänkt -och lite till....
Presenter till Adam som fyller 4 i Juni införskaffades, kläder till mig och maken,
Allt engångs inköpt till "Vårfesten" som jag ska ha tillsammans med Ingmari den 28/5.
Vi båda 50åringar slår ihop våra gemensamma vänner samt familjer och andra kompisar.
Så ni som händelsevis trodde festandet var över i Småland trodde fel ;)

Vi trivs så himla bra tillsammans så klart vi måste fortsätta i detta spår;
Med 18 stycken i gänget blir det ju lite födelsedagar, och ingen är den andre lik.
Nu har vi haft några år där festerna duggat tätt. Nästa år har vi den nästsista 50 åringen,
sen tar det 4 år till "lillan Annsofie" i gänget tar steget över till femtitaggarna.
Året efter börjar det om igen men då med en 6a framför nollan...
Buss Åland
Jubilaren Ingmari vi kidnappade bjöds på nyfångad medhavd Hummer och champagne.
Susanne och Roland hade passligt fått upp denna delikatess innan de åkte hit.
Gulliga restaurangägare i Ödeshög lät oss göra detta och gav även Ingmari blommor!! 
Och om ni undrar är denna bild bara början.. klart det finns mer bilder..
De kommer, var så säkra -lite i taget. Nu väntar jobbet!

16.00, Hemma en stund innan dags att årervända...
Hinner få upp en bild på båten!
Båten
20.00 -Äntligen hemma och lite tid för bloggen!!
Idel glada miner
Glada damer
Damgänget...
Herrarna
Herrarna i gänget.

och lite blandad kompott

juilaren
Jubilaren och "syster Eva"
God drink!!
En MYCKET god drink; Morgonrodnad!!
Jag och "systera mi"


vy
Solen går ner i Stockholms skärgård sk "kvällsrodnad"
Korridoren
Många steg blev det...
Dans
Till och med ett och annat dansesteg!
Innan det blev söndag och en NY dag...
Fika
Man får ju inte missa elvakaffet!!!!
Skärgården
På hemväg in i Stockholms skärgård, många vackra hus vi kunde tänkt oss..
I land
Så var vi i land, och det gällde hitta bussen igen..
Eller kanske den oss... Johan rattade sen vant bussen de 6 timmarna hem.
Kan medddela att hemresan var betydligt tystare och lugnare än ditresan.. ;)


Kommentarer
Postat av: Lena

Du gör ju iallafall snabbinlägg på bloggen. Jag slarvar lite just nu med bloggandet.

Ha de

//Lena

2011-05-03 @ 15:18:12
URL: http://bloggissoder.blogg.se/
Postat av: Znogge

Så trevligt ni ser ut att ha haft det!

2011-05-04 @ 11:18:34
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Anki

Bloggvärldens festprinsessa nr 1, ja de måste vara du..ler. Livet är en fest så varför spara in på sånt, de finns ju ingen som helst anledning till.

Ni verkar har haft det kanon. Ser ut som de var bra väder på fäljan också, de e ju ´+ i kanten bara de.

Läckar hus..ja de påminner om mitt...skratt.

Jag hade just besök av en en liten väninna (ja hon är bara 20 år) men vi har så kul ihop, jag älskar ungdomar, jo vi pratade Ullared!! Så nu blev jag lite avvis att du varit där.

Kramiz Anki

2011-05-04 @ 19:11:11
URL: http://anki-nilsson.blogspot.com/
Postat av: Marie-Louise

Oj vad trevligt det ser ut.

Svar: nja min mamma är född 1949 så hon är inte precis så gammal, men hon tycker att det känns jobbigt faktiskt att dela rum med män. Personalen tycker också att det är jobbigt men kan tyvärr inte göra så mycket åt det... Kram

2011-05-04 @ 19:18:19
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ojojoj,vad roligt du ser ut att haft det.

Men... borta bra men hemma bäst,va? :)

Kram!

2011-05-04 @ 20:21:28
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: soffie

men å va roligt och vilket partygäng:)

den båten har jag med åkt en gång vi hade superroligt:)

2011-05-04 @ 21:22:52
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh så underbart med ett sådan sammansvetsat gäng! Ni ser verkligen ut att ha haft det underbart!

Gomorron

:-)

2011-05-05 @ 07:58:39
Postat av: Ninni

Va mysigt ni hade det..ja fortsätt ni att festa, det är ju kul ju.

Men ack så sliten man brukar bli=)



Ha en underbart skön fredag..kramen

2011-05-06 @ 08:42:57
URL: http://ninni.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0