Semester i sikte!

Nu var veckan gjord för denna gången, bara allt hemma som ska fixas i ordning.
Till helgen väntar ju kompisfesten, mycket som ska ordnas men ska bli så kul!
Bara nu vädret kunde stå på vår sida!! Ser ju lite oroväckande ut med blåst tyvärr.
Nästa vecka är det bara tre jobbdagar, sen tar vi en veckas semester mannen och jag.
Då hoppas jag solen och värmen återvänder. Blir några dagar hemma och några med husbil.

Lyckades få med mig ett småtroll hem idag också. Haft det lugnt och skönt tillsammans.
Ibland är denne 4,5 åring SÅ klok att man nästan blir rädd. Idag kom funderingen;
om min mamma och han undrade om jag hade några mostrar. Jo en moster har jag kvar.
-Först hade gammelmorfar din mamma, sen hade han Maj och nu är hon med död...
Sen var han tyst en lång stund så kom det; -Farmor... Jag vill aldrig att DU ska bli gammal!!
sen en djup suck; ...men det måste man ju i allafall...eller hur Farmor?!


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja du de små har sina funderingar o oftast är dom väldigt ärliga men underbara att umgås med.

Ha det gott/kram

2011-05-27 @ 00:07:41
URL: http://torparmor.blogspot.com

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0