Sightseeing i min hall

Sov faktiskt ända till halv nio idag, det var välbehövligt.
Har fortfarande ont i magen, men i övrigt har det varit lugnt.
Svårt att veta om det är magsjuka eller en kapkejsad magkatarrsmage.
Det är sällan jag åker på en "riktigt svår magsjuka" är väl lite härdad.
Däremot blir det såhär ibland (som väl är inte så ofta) nog så besvärligt.

På morgonen fick jag lite problem när jag öppnade kylskåpsdörren;
inget som passade/föll mig i smaken.. Så mannen fick rycka ut,
handla lite "snälla saker" så jag kan börja äta lite igen.
Så för en gångsskull fick jag lite frukostsällskap även mitt i veckan.
I övrigt går det inte i så många knop (till hundarnas glädje)

Pimpad hall
Kom på att jag nog inte visat hallen efter Pimpningen...
och som sagt, är baske mig inte lätt få med hela hallen på samma bild..
I denna lilla hall finns det 7 (!!!) dörrar, tror ni jag luras?!
från ytterdörren
Bild tagen från verandan... garderober med skjutdörrar, dörr till övervåning..
(dörren väntar på att bli målad och nya dörrhandtag köpta)
från garderoben
Trots försök inifrån garderob kunde jag inte få med dörren på högersidan...
men på högersidan (utifrån sett) finns en garderob med elcentral mm
För den uppmärsamme; speciallåsning för dörrhandtag, gissa varför..?!
På andra sidan kommer man in i köket dock ett valv ingen dörr:
mot köket
Så ett varv helt om:
mot toalett
och sen för mig ett hopp in i "hundrummet" dörren på vänster sida,
efter dörren till övervåningen och en 1/4 vridning åt höger:
mot gården
Vinklar och vrår.. fattar ni att det trots den lilla ytan var svårartapetserat?!
För att inte tala om svårfotat.. :P

(Ni märker att jag är lite rastlös va?!)

Men nöjda är vi!!!


Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Men precis! Just såna där rum med massor av skymslen, vrår, fönster och dörrar är snudd på en mardröm att tapetsera - tacka vet jag fondväggar! Utan nånting mer än just vägg att smäcka upp tapeten på. :-D



Men det blev verkligen fint - och det har jag nog redan sagt på FB!? :-)



Skönt att det inte var den allra värsta magsjukan då åkt på - men magkatarr är ju verkligen inte heller nån höjdare, om det nu är det. Ta det lugnt och vila dej i form!! :-)

2011-11-24 @ 11:20:39
URL: http://annakk.blogg.se/
Postat av: ida

jag ser adventsljusstake! PEPPEN! julgardinerna dååå?

2011-11-24 @ 11:28:34
Postat av: Ingrid

Observera min kära dotter att den är INTE tänd!!!!!

2011-11-24 @ 13:48:59
URL: http://farmoringrids.blogg.se/
Postat av: Maria

Gott att du mår bättre, hallen blev ju jätte fin. Ja det var ett bra fotoarbete att få med allt.

Kramen

2011-11-24 @ 15:51:09
URL: http://torparmor.blogspot.com
Postat av: Znogge

Lyckad pimpning! Hoppas du snart är helt bra i magen.

2011-11-24 @ 20:01:02
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ninni

Jobbigt att fota men ett bra resultat blev det..gillar tapeten.



Skönt att magen lugnat ner sig..ha nu en fin första advent..kram

2011-11-27 @ 09:32:07
URL: http://ninni.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0