Coccigodyni....

Coccigodyni

Är det någon av er som känner till detta fenomen?!
Jag gjorde det INTE tills nu då.. nu känner jag till och av det HELA tiden!
Besvären började så sakta smyga på för ett par månader sen,
Av de besvärrligheter som sen var sopade jag det under mattan..
Så länge man inte säger det högt -finns det inte..
Till slut var det outhärdligt.....

Inga roliga undersökningar, kan jag tala om
-men jag hade i det läget inget val.

Som väl var visade det inte på några "farligheter"
-men väl ett tilltånd som är besvärligt, och tar lång tid att läka ut.
Man kan säga det är en rejäl inflammation i yttersta leden


av svanskotan "coccyx" den lilla triangelformade "skivan" längst ner
 i ryggraden som av någon anledning flyttat på sig/blivit instabil.
Värktabletter, vila och inflammationshämmande i första läget.
Ska även få lite hjälp med en specialkudde så jag kan sitta igen,

Det är nämligen det allra svåraste just nu..

Hur det känns?!

Som att sätta sig på en vässad påle...
Dag som natt, när jag går, så snart jag vänder mig i sängen t.ex.
går i trappor, ska resa mig, ja i stort sätt hela jäkla tiden.

Om det är synd om mig?!

På en skala 1-10?!
Minst 25...

Trackback
RSS 2.0