Om man skulle..

...försöka få ihop ett roligt inlägg för en gångs skull..
inte helt lätt...

MEN

Adam tycker iallafall det är VÄLDIGt roligt med "farmors svans",
-Men farmor, jag kan inte sluta skratta, du har ju INGEN svans..
(sneglar lite bakom farmor utifall att..)
svansfarmor
Nöjd med mitt besök reserverade han en liggande plats i soffan åt mig.
Själv var han inte heller pigg igår, hade svårt gå
(-troligen en sträckning).. Att han hade ont gick inte att tveka om..
-Usch... pustade han, vad "jag växer" aj, aj, aj..

OJ, Vad jag växer!!!!
 
Ser ut som han begrundar sitt ben om det rent av syns utanpå.
(om nu farmor har en svans...)

Ett läkarbesök senare, hade även farfar dykt upp -med fikabröd!!
Det må ni tro satt fint i det "onda benet"..

Men vem ska få börja?! undrar jag.. jag tror det får bli den sötaste!!

-MEN, då är det ju JAG!
 
sa en lycklig Adam och tog ett stort bett i winerbrödet.
Sen då?! är det den nästsötaste eller vad tycker du?!
-Ja, det tycker jag säger Adam åh, isåfall är det ju DU farmor,
Säger han och räcker över påsen med kärleksfulla ögon.
Det var nästan så värken släppte en stund där i svansen ;)
Adam
Gounge!
Lika rörande som kusin Moltas blick när jag fick Prinsesstidningen.
prinsessgåva
Älskade ungar vilken tur ni finns tycker


Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Kan det bli bättre än så?

NEJ!



Kramen på sig goa människa



Ingmarie

2012-04-28 @ 20:03:08
URL: http://frujacobsen.blogg.se/
Postat av: Susanne

Myyyysiiiigt! Krya-på-dig-kramisar!



2012-04-28 @ 21:35:23
Postat av: Ninni

fniss...ja har du en svans??



Åhh va söt han var som gav dig påsen med wienerbröd, goa underbara ungar.



Ha en fin dag, hoppas värken ger sig snart, kram kram

2012-04-29 @ 09:39:49
URL: http://ninni.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0