Positivt tänkande

knopp
Positivt tänkande

brukar jag vara bra på.. och är nog så även denna gång,
även om jag hade en rejäl dipp pga smärta i förrgår.
Nu bombaderar jag med lite starkare smärtlindring,
så natten och förmiddagen går rätt hyfsat.

Börjar med att lovorda mina allra bästa investering;
Min lilla behändiga (12 tum) bärbara pc!!
Jag har sagt det innan och säger det igen;

Min vän i nöden!

Igår läste jag skolverkets "lilla" utgåva om pedagogisk dokumentation
vips, gick det två timmar! Något som vi ändå skulle läsa sen.
Jag klickade hem några bokstavsstansar och tags...
Kan hända det kan bli lite nya smycken framåt, har annars legat lågt.
Lyssnat på ljudbok nedladdat från biblioteket....
Läst bloggar och lite annat man sällan hinner med.

Allt från min (o)bekväma plats i sängen...

Jag planerar lite utflykter/roliga händelser i sommar (och höst)
En del hemliga ;) andra inte....
Husbilen är ju redo, inregistrerad för säsongen..
Måste ju bara kunna SITTA med!!
Helgens begivenheter känns lite lååångt borta, om man säger så.

MEN jag kämpar på!!

vacker bukett


Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Men hu, vilken besvärlig smärta du har drabbats av. :-( Jag slog omkull på en isfläck en vinter för massor av år sen, och landade på svanskotan - och sen hade jag ont av det väldigt länge efteråt. Men hur det skulle vara att drabbas av det som har "flugit in i" din svanskota kan jag ändå inte föreställa mej - fast jag lider verkligen med dej, och hoppas innerligt att tabletterna har önskad effekt. För det är klart att du ska kunna sitta massor i husbilen (och på andra ställen också, förstås!) framöver! :-)



Man står ju bara och gapar över prislapparna på de nya värsting-husbilarna. 1,4 miljoner minns jag tydligt att det var en som kostade. Jisses!! Stor som en turnébuss dessutom, så jag undrar hur smidigt det egentligen är att semestra i en sån!?



Däremot ska jag ta reda på hur det är att göra det i en mindre och billigare modell. :-D

2012-04-25 @ 11:27:27
URL: http://annakk.blogg.se/
Postat av: Tina

ja minsann är ett positivt tänkande det man måste ha. Men man får som du säger vissa dagar av "dippar". Kramen vännen

2012-04-25 @ 19:42:27
URL: http://tinezza.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är verkligen en positiv person!jag hoppas att den där hemska smärtan ger sig snart så du kan få må bra ,massor av kramar å så fina bilder du visar!

2012-04-25 @ 20:31:51
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Synnøve

Med tanke på allt som skett hos er sista tiden är det inte konstigt att du mår som du gör just nu... Man orkar bara till en viss gräns. När den är nådd går man på smällen.

Så försök ta det med ro. Det hjälper gott med positiva tankar, Men ge dig tid att komma ikapp.

Tänker på dig.

kramar Synnöve.

2012-04-26 @ 09:10:53
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0