Osocial?!

Är ju som nog de flesta fattat en social person,
MEN ibland behöver jag bara få vara själv.
Inte särskilt bra ekvation under jobbdagen kanske, fniss.
Men nu ikväll tog jag en välbehövlig timeout,
skickade iväg resten av familjen till staden och veterinärbesök.
 
Själv tänker jag bara gå/sitta här och skrota!
 
Har dessutom varit en runda hos frissan, lika välbehövligt det.
Denna gången hade de 7-8 veckorna blivit till tre månader..
Behövdes både kapning och lite färgifyllnad.
Nu känner jag mig som en ny människa -eller nåt..
Barnen hävdade bestämt att de faktiskt kände igen mig,
Det var ju himla tur!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja så är det. Ibland behöver man pausa sitt liv för att hinna ikapp sig själv. Kram vännen :)

2012-08-08 @ 19:35:02
URL: http://tinezza.blogg.se
Postat av: Fröken Hulda

Instämmer med föregående talare :)

2012-08-08 @ 20:35:17
URL: http://frokenhuldastankar.blogspot.com/
Postat av: cecce

Alla behöver egentid! Vissa mer, andra mindre. Jag tillhör dem som är beroende av att få vara ensam någon stund varje dag. Är lite svårt bara med så många barn runt omkring. Det är därför jag sitter uppe halva nätterna:-)

Hoppas du haft en fin och skön sommar!

Kram Cecce

Svar: Sommaren har varit bra, ingen "riktig värme att skryta med" men ok..
farmor

2012-08-09 @ 23:17:04
URL: http://www.ceccesblogg.blogg.se

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0