Social samvaro hela helgen

 
En helg med övernattande liten hund samt de tvåbenta Kristin och Jonathan
(mannens systerdotter med pojkvän),  mycket matlagning, prat
 och ett mysigt söndagsbesök av son och sonson.
Där Adam stannade kvar och lekte vattenkrig med farmor och farfar,
i det underbart fina vädret. Det är busfarmors idé sa Adam..
 -Se upp nu skjuter jag!
 
 
-Titta farmor! ropade Adam här skadade sig farfar.
Han trillade bland stenarna, aj, aj, aj kom fort!
 
 
Men allt var lugnt farfar var ju i trygga händer..
Efter att ha blåst lite, samt hämtat plåster och pysslat om,
var farfar i skick som ny!
 
 
även Teijla hade lite svårt att låta sin "favvo matte" vara i fred..
-Men se mig då.. är jag inte söt..
 
 
Självklart fick godingen som hon ville!
 
Tyst blev det på kvällskvisten när Teijla var hämtad, Adam återlämnad
och gästerna framskjutsade till tåget hem till Uppsala.
Själv somnade jag som en stock nästan innan jag nådde sängen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jonatan inte engelsk stavning ;)

2012-08-21 @ 12:41:13
Postat av: cecce

Så härligt det ser ut!! Full rulle!!
Sådan samvaro är den bästa!

Kram cecce

2012-08-21 @ 21:41:31
URL: http://www.ceccesblogg.blogg.se
Postat av: Znogge

Efter så fint besök somnar man lätt :D

2012-08-22 @ 18:35:00
URL: http://znogge.wordpress.com/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0