Reklam... ett mellaninlägg..

För er campare eller ni som gillar picnic i naturen,
med oömma glas

Billigaste govino glasen hittade jag här;

Govino

99kr för fyra plus deras frakt som låg på 29kr
sen beroende på om du vill ha klarnafaktura 39kr
eller betala med kort (inget extra)

På många andra ställen kostade de annars 149kr
därtill en ännu högre fraktavgift...
den som söker han finner..


Och en trevlig sak till;
festdagbok
-som jag förärades vid nyår av bästaste "syster" Susanne,
på något förunderligt vis ;) tyckte hon denna festbok passade oss...
innehåll i boken
En MYCKET trevlig present att få!
Är ju bara festerna som fattas mig... :P


Kommentarer
Postat av: Znogge

De lär säkert dyka upp ;-)

2012-02-02 @ 16:53:27
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: gunsan

Vilka mysiga glas och ett bra pris har du hittat också;)



Festboken var mysig, en sån har jag aldrig sett;))



kramizzzz



2012-02-02 @ 19:32:05
URL: http://nybogunsan.blogspot.com

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0