2012 -ett nytt år

gullmarn

Så har vi kommit hem igen efter några härliga dagar
i Bohuslän hos våra bästa vänner Susanne och Roland.
vännerna
Jag får nog förtydliga mig; Susanne "systera mi"
är som sagt INTE min riktiga syster men den bästa jag haft!!
En tvillingsjäl...som jag delar tankar, bus och ideér med?!
jag och systera mi
Nyårsafton bjöd på en lång skön promenad,
och naturligtvis kunde vi inte hålla oss borta från Gullmarn och Pelles stuga

Sjön låg alldeles blank och lugn
vi
Smålänningarna trivs som alltid! i år MED hund..
-som skötte sig alldeles utmärkt.
Härligt, nu är vi inte tvugna att fixa "hundvakter" längre
havskräftor
Till lunch bjöds det bland annat På gratinerade havskräftor....
Mumma!!
nyårsfina
Dax för finstassen -och svaret är; -nej Ninni...
Vi hade inte bestämt innan vad vi skulle ha på oss fniss :P
Blev också lite full i skratt när jag såg gårdagen klädsel,
samt därtill dagens outfit....
Jag sa ju vi ÄR tvillingsjälar!!!
grannar
Nyårsfesten hölls hos grannarna Lotta och Lasse,
några som vi också fått förmånen att lära känna de sista åren!
-nära och bra... krypavstånd hem ;)

menyn

Var bara ett problem med maten.. -vi blev alldeles FÖR mätta!! ;)
och japp, recepten är med hem i resväskan!
gäster
Dessutom var ytterligare ett trevligt grannpar Kent-Inge  och Lena med.
Som vanligt innehöll kvällen även lite lekar och spex.
Memory, samt paket leken..
vinnarlaget
Vilka som vann....?! det syns väl på minerna!!
Troja
Inte bara vi TVÅBENTA trivdes....
blomster
Hoppas att alla ni också haft ett fantastiskt NYÅR!!!!


Kommentarer
Postat av: Lena

Här har vi bara varit hemma och tagit det lugnt nyåret.

Önskar dig ett nytt gott 2012.

//Lena

2012-01-01 @ 21:42:14
URL: http://bloggissoder.blogg.se/
Postat av: AprilSus

Vilka vackra bilder! Både på de mänskliga vännerna och den fyrfotade vännen samt den vackra miljön.



Välkommen hem och till ett helt nytt år.

Kramis!

2012-01-01 @ 21:49:25
URL: http://aprilsus.blogspot.com
Postat av: Marie-Louise

Vilka vackra naturbilder du bjuder på :)

God fortsättning på det nya året :) Kram vännen

2012-01-02 @ 01:18:16
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Ninni

Mmm härligt ni haft=) Visst är det härligt med en tvillingsjäl. Haha ja nästan likadana kläder igen..behövde ju inte påpeka det:-)



Ha det gott kära Ingrid..kram

2012-01-02 @ 11:04:35
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Maria

Va de e fint med ett spegelblankt vatten, ni verkar ha haft en fin nyårshelg.

Go fortsättning/kramen

2012-01-02 @ 12:54:51
URL: http://torparmor.blogspot.com
Postat av: Annelie Esséus

Vilken miljö ni vandrat runt i, supervackert, och vattnet alldeles blankt, wow säger jag bara! Grattis till den nya bebisen!

Och vilken helg ni haft, inte utan man blir lite avis på det där.

Sen vi flyttade till Stockholm har man ju inte riktigt skaffat sig nån bästis ännu, men det kommer väl, själsfränder växer ju inte på träd precis...

2012-01-02 @ 18:11:34
URL: http://esseus.se

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0