Grillkväll

Vi är ju ett gäng "grannar" som träffas emellanåt, (särskilt damerna).
Igår var det svårt få till det i och med många är på semester,
så då gjorde vi en annan/egen variant.
Sa till grannarna som bor precis innan sonen med familj.
De som dessutom har en jämngammal pojke med Moltas.
En trevlig kväll blev det.
 
Sonen gjorde egen hemgjord beasås..
Och Ellen och Martein hade med sig en myckert läcker chokladkaka
 
Smaskigt värre!
 
 
Lilla Teijla var med såklart, trivdes gott hos "farmor och farfar" och Troja.
Troja själv börjar vänja sig vid "bitmasken", sa till för första gången
-att nu räcker det, -Släpp mina öron!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Vilken sötnos men kanske ibland en påfrestande sådan. Valpar i all ära men...

2012-07-21 @ 18:23:16
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: AprilSus

Mysigt med grillkväll. :) Åhh, så söt hon är lilla Teijla, men visst kan dessa små liv bli påfrestande ibland. Helt rätt av Troja att säga ifrån.

Själva har vi varit på hundkalas idag. Mina föräldrars hund blev 7 år idag. Det händer att även Zelda säger ifrån till Nala, om hon råkar komma för nära när hon vilar. Zelda börjar bli en riktig "gammal" surtant och Nala har ordentlig respekt för henne. ;)

Kramis!♥

2012-07-21 @ 21:04:36
URL: http://aprilsus.blogspot.se/
Postat av: Susanne P

Vilken härlig kväll!
Valpar är söta att titta på, när de sover! ;)
Kram

2012-07-21 @ 22:56:55
URL: http://www.susannep.blogspot.com

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0