Inledning på vår semester

Igår inledde vi vår semester med en tripp till mannens bror och svägerskan.
Bjöd in oss alldeles själva, fniss.
Men kände att det var så längesen vi var där, och välkomna var vi som alltid.
Hund och bobilen tog vi med oss
 
 
Svågern är en jäkel på blommor och bin
 
 
En riktigt varm och fin kväll,
pratade, skrattade, grillade, drack vin och umgicks hela kvällen.
 
 
Björn, Lena, och Fredrik ni behöver INTE vara oroliga..
vi söp inte er far under bordet, fniss han gosar bara med Troja!
 
 
På natten kom sen det numera vanligt förekommande
Regnet...
 
 
Tur regnkläderna bor i husbilen... för har man hund så har man..
 
Troja som dagen till ära gjorde illa en klo..
 
Efter en god frukost blev det en guidad tur i "museét"
 
 
Och för er som är intresserade av gamla saker,
föreslår jag att ni fortsätter rulla neråt så bjuder jag på ett helt inlägg
från Lennarts "lilla" hobby lokal...
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Skönt att det "bara" var en klo!

2012-07-08 @ 20:20:41
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Susanne P

Så härligt ni har haft det!
Stackarn som gjort sig illa i en klo. Det brukar blöda ganska regält när de bryter av en klo...
Kram

2012-07-08 @ 20:46:47
URL: http://www.susannep.blogspot.com
Postat av: Ninni

Mysigt ni hade, alltid kul att träffa goa vänner=)

Vilken samling han har din svåger..WOW.

Fortsätt att ha det gott, kramen

2012-07-09 @ 11:21:34
URL: http://www.ninni.blogg.se

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0