Solig förfest

Gårdagen var faktiskt riktigt fin, ingen ligga på strandendag -men ändå!
Man få vara tacksam för att det INTE regnar...
I år var vi ett 20 tal samlade, så vi delade upp oss lite när vi åt.
Själva var vi hos bästa kompisarna tillsammans med deras dotter och pojkvän.
Lite sned i ryggen idag -Ja, jag vet!
Får tyvärr välja mina aktiviteter som vanligt denna termin.
Därefter förflyttade vi oss hundra meter till Bengt och Marianne´s altan
-vem kunde tro att det fick plats så många på den ;)
 
Ett 20 tal cyklar väntade utanför..
För att ta delar av oss till Glommens kräftfestival.
 
 
Precis lagom (eller inte) det var dax cykla vidare kom REGNET!
Vi hade då återvänt till husbilen, i och med min rygg/svanskota inte vill
det jag vill. Men denna gången var det nog nästan tur....
 
Det var en blöt och kall skara som återvände hem runt 24-snåret,
Illregn och blåst inget bra festivalväder!
 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Denna sommar är man tacksam när solen visar sig så man kan sitta ute ett tag i alla fall. Ni ser i alla fall ut att ha det bra på semestern.

Kram

2012-07-13 @ 08:44:27
URL: http://znogge.wordpress.com/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0