Sjung om studentens.....


En vecka med mycket studentfirande!
Vi började redan på Måndagen med goda vänners dotter LISA

En kväll med god mat och trevliga människor,
dock hann vi bara med själva festen inte "utspringet"
eftersom vi jobbade på eftermiddagen.

Men gårdagens student hann vi med desto mer!!
Min "låtsasbror" Kaj och Tina´s dotter Elina

Vilken tur med vädret dessutom!!



Parad på stan i Värnamo, fullt med folk på gatorna,
och inte lätt hitta parkering.. trots det lyckades vi parkera jämte,
just den här bilen (sonen och svärdotterns..) som var på annan student.

Vad är chansen liksom, i en överfull stad?!

Därefter åktes det på "flak" av olika modeller..
Smått kaos i rondellen som i närmast blev stillastående.

Sen fortsatte festen i hyresföreningens fina lokal.
Vi har inte träffats sen pappas begravning, så denna gång var
det ju äntligen lite mer i glädjens tecken!!

Stora presentbordet som sig bör!!

och naturligtvis "mamma Tinas" underbara studenttårta!



Kommentarer
Postat av: Tina

Ser härligt ut att fira sina barns studenter.

2012-06-16 @ 16:39:15
URL: http://tinezza.blogg.se
Postat av: Fröken Hulda

Jag minns det som igår fast det var tre år sedan dottern tog studenten. Men när jag stod och tittade på kortegen igår var jag glad att jag inte var en av de mammorna. På ETT sätt. Stressen, alla förberedelser... Sååå skönt att ha det gjort

2012-06-16 @ 20:08:17
Postat av: Znogge

Alltid lika trevliga tillställningar!

2012-06-17 @ 10:33:13
URL: http://znogge.wordpress.com/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0