Hemvård

Igår kväll fick vi hem vår älsklingsvovve,
men medvetna om att problemen med njurarna kvarstår.
Men vi måste ju ge det en chans, utan dropp några dagar.
Nya prover på Måndag och då ett omprövande,
om det gått åt fel håll.. orkar jag inte tänka på...
MEN just nu har vi en glad och småbusig hund hemma.



Många mediciner med hem, antibiotika, cortison, hjärtmedicin-
för att underlätta blodgenomströmmning i njurar, fosfatbindare,
magmedicin och specialkost... Ett pyssel är det allt.
Men bara det hjälper gör vi det så gärna!
sjukling
I övrigt fortgår våren konstigt nog precis som vanligt..
Jobbet likaså, nu är jag tillbaks "på banan" kan man väl säga.
Även om jag vet det kommer flera uppförsbackar..
Försöker jag njuta av de små tingen, hämta kraft och ork.
Nu har vi en "riktig" helg framför oss känns som det var längesen,
och det är det, närmare bestämt 4 veckor sen sist
vårlök


Kommentarer
Postat av: soffie

va skönt att vovven är piggare hoppas nu att proverna är bra på måndag,fina bilder,kramen

2012-03-30 @ 20:18:34
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad skoj för er att Troja kommit hem! Med rätt medicinering kan det säkert gå riktigt bra. Hoppas det löser sig på bästa sätt.... Vi håller tummarna här borta..... Kramen Susanne:)

2012-03-31 @ 09:47:24

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0