Skingra tankar

Måndags Promenad vid sjön...
lugnt vatten

änder
Tisdags eftermiddag
Fick med mig en prins hem från jobbet idag.
Solen sken om än lite kyligt.

Kom på att vi kunde testa hitta ett par catcher med mobilen,
gissa om killen blev lycklig när jag frågade..
Taggad till tänderna berättade han om ett ställe han,
minsann visste att det fanns en. Det hade hans mamma berättat!
lycklig
Tog inte lång stund förrän denne 5-åring hittat den första!!
Nu fanns ingen återvändo; -Nu tar vi nästa farmor!!!
nr2
Är han mallig eller är han mallig?!
Max fem minuter innan killen hittade nr2!!
Sen körde det ihop sig, precis på plats vid tredje dog mobilen,
Japp, det gäller ha planerat med fulladdat batteri!!
Vi letade en bra stund ändå, men hittade den inte.
När vi kom hem gick vi in och läste lite mer om catchen,
och insåg att nästa gång bör vi ta med pappa eller farfar..
..eller allra helst farbror Andreas, tyckte Moltas,
 vi behöver nog nämligen någon som är LÅNG!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Fin dag med barnbarnet du haft, ja dom är allt kluriga de små.

Ha en fin dag/kram

2012-03-06 @ 23:23:24
URL: http://torparmor.blogspot.com
Postat av: Znogge

Vilket trevligt sällskap du fick!



Krma

2012-03-07 @ 06:43:00
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: marie

Förstår inte riktigt vad ni letade efter, catcher??

Hoppas dom inte skickat hem din pappa än och att han får piggna till ordentligt först.

Förstår din oro.

kram


Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0