40-års Fest i badhuset

Vilken kanondag det blev igår på alla sätt!
Tessan
När vi firade Tessans födelsedag (fyllde i Januari)
Men det är ju inte vem som som har tillgång till ett helt badhus!
Bara för oss.... Det tackar vi hennes syster Lotta för!
Lotta som dessutom hade full koll så alla badade på ett säkert sätt!
Badare

Moltas med pappa, farfar, faster och kompisar. bada är livet!

badkillar

Det gillade ju Adam med, och bus med Filip var toppen!
(Några av de fina bilderna har jag "lånat" av Ida och Filip som har en systemkamera.)

badprinsessan

Amenine hade fullt upp i drygt två timmar! Vattenvana har hon det syntes!
-och alltid fanns det en famn redo för lillsnäckan!

Drygt 30 talet vänner med barn samlades i Gnosjö simhall,
Som ni förstår fanns det många fler goa barn,
men är lite försiktig med sådana bilder, man vet inte vad alla vill.
Lika glada och lyckliga var de också kan jag tala om!

Men vuxna är jag lite djärvare med :P
 Särskilt de "egna" som roade sig glatt.. Här Adams pappa med Tessans bror!

buspojkar

Vem har sagt att bara barn kan ha kul?!
Här gällde det att "pricka hålet" 
och det var lika svårt hinna med att fota kan jag meddela..
ser ni plumset av sonen på lilla bilden?!
Mitt i prick!  
badflickor

och NEJ jag tog inte kort HELA tiden...
Jag njöt allt också där i vattnet bland stora och små.
DOCK testade jag INTE rutchkanan...
Aj, aj, aj gör ont bara jag tänker på det!
(Annars är som väl är lite bättre i svanskotan)
förfriskningar
När man blev törstig fanns det förfriskningar!!

vattenhandboll

Full fart var det bland både barn och vuxna!!

magarna
..kanske även i de här båda "goa magarna"....
Adam och Hilmás små blivande syskon!

mingel

Efter drygt två timmars bad var det dax för mingel och mat
Tessans mamma och Björn
Som Tessans mamma Ingrid och Björn hade förberett,
medan vi andra badade!
hungriga gäster



Det var ett stort gäng nöjda (och trötta) i alla åldrar,
 som vände hemåt senare på kvällen.
Vi är en familj som gillar "aktiva fester"
men det har ni väl redan fattat va?! ;)

TACK för en mycket trevligt anordnad FEST!!!!

Trackback
RSS 2.0