Söndag redan..

Helgen går alltid i ett rasande tempo, fast i och för sig hastar veckan med.
Skrev aldrig något om vårt Torsdagsmys, med son och barnbarn.
De som lyckades bli sjuka på vår halloween fest.
Jag har låtit dekorationerna vara kvar, och passade på fira lite till.
Mamman festade däremot på eget håll denna kväll.
 
 
För visst fanns det lite paket till dessa båda också..
(Adam har tagit en del av korten. Det ska börjas i tid..)
Det är alltid överraskningar i kamran när han varit här.
 
 
 
 
Till de tre största hade jag köpt ungefär samma, en matlåda att ha med,
vid utflykter. Bara framsidan skiljde, Adams var ju given...
Lillprinsessan fick en lite "större present" denna gång, det blir lite så
att de yngsta glöms bort lite i presentsammanhang.
Sötaste klänningen från Noa Noa vem kunde motstå den?! Inte farmor..
 
 
Alma som för övrigt har fullt upp med att träna sittning
och utforska sina tår, och fingrar -och farmors hår, näsa och glasögon...
Snart ett halvår.. snurrar runt. vänder sig, vill vara med
sträcker sig efter saker -och farmor!
Är det inte härligt så säg, få följa denna utveckling gång på gång.
 
 
Fredagskvällen var vi bjudna till grannarna i byn "Hult"
Bilden tagen lite senare på kvällen när tröttheten slagit till på folk o fä..
Bara de fyrbenta hade ron krypa ihop och sova.
"Nino" ger farmor "onda blicken" "måste du ta kort på mig"...
 

Kommentarer
Postat av: Diana

Vilka söta barnbarn och vilka fina grejer, den där klänningen var ju bara för söt!

2012-11-04 @ 18:22:31
URL: http://www.decdia.blogg.se
Postat av: Diana

Vilka söta barnbarn och vilka fina grejer, den där klänningen var ju bara för söt!

2012-11-04 @ 18:22:31
URL: http://www.decdia.blogg.se
Postat av: Fenixmona

Fina barnbarn och fina kort! Kramiz

2012-11-05 @ 05:14:47
URL: http://fenixmonasliv.blogspot.com
Postat av: camilla

Låter som du haft en bra helg.
Kram!

2012-11-05 @ 08:07:42
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Susanne

Nu börjar det närma sig var jag är när jag är inne och läser din blogg! Hällevadsholm är betydligt närmare än Norrköping!!! Har levererat bröd till Hällevadsholm några gånger så det är ju inte sååååå långt bort!
Kramisar i massor!!!
Sus

2012-11-05 @ 11:44:51

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0