Burr, idag var det KALLT!

 
Flera minusgrader visade termometern.
Attans där rök nog den fina potatisblomman!
Jag som ändå pratade på jobbet om att ta in den igår...
 
 
Tror jag ska ta och trycka på min lilla "fjärris" till bilen.... Sicken LYX!
En av de små finesser jag gillar mest med vår nya bil!
Värme (eller fläkt på sommaren) som regleras inifrån. Lat jag?! Nädå..
 
 
Klarade min lååånga dag igår. Något bättre vad gällde "svansen",
-klarade mig på vanliga värktabletter iallafall...
Idag har jag en kortare dag liksom imorgon, så det ska nog gå.
På fredag har jag semester!! Vi ska passa småtroll vars pappa jagar älg.
Imorgonkväll redan kommer "storkusinerna bus" speciellt inbjudna,
till en hemlig och "föräldrafri" kväll och natt.. men det får ni höra om sen!
 
Ha en bra onsdag!!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: camilla

Hoppas att blomman klarar sig.
För du har väl tagit in den nu?
Jag tror inte alls att du är lat. Man ska ju använda alla finesser som finns. Annars var det ju onödigt att dom uppfann dom ;)
Kram!

Svar: Eller hur... finesser SKA användas!! OCH blomman är intagen, men kändes frostig så jag undrar jag..
farmor

2012-10-10 @ 08:00:13
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Sus

Åhhh en sån potatisblomma hade jag också härom året! De är sååå fina!

Kraaam

2012-10-10 @ 15:51:11
URL: http://blomtoken.blogg.se
Postat av: Maria

Ja en sådan stor å fin blomma får man va försiktig med.
Dom nya bilarna har mycke finesser men de ska man väl unna sig med lite lyx.
Skönt att du inte varit sämre i din "svans" utan klarat dig igenom dagen ganska bra.
Kramizar

2012-10-11 @ 01:21:56
URL: http://torparmor.blogspot.com
Postat av: AnnaKK

Ja, det är väl märkligt att man ska bli lika överraskad varje höst när den första frosten slår till!? Jag menar, innerst inne så VET man ju att det är på gång vilken natt som helst... <:-) Själv hade jag en "kryss" ute på verandan, men det var i ärlighetens namn inte så piggelin innan köldknäppen heller... Så nu kan jag med gott samvete (?) dumpa den på komposten... Börjar snart bli dags att dekorera med granris och kulörta lyktor i stället, ju! ;-) (För pumpor och annat halloween-spektakel hoppar jag vanligtvis över).

Låter som det vankas en riktigt härlig fredag!? :-D

Ha det så kul och mysigt!! :-)

2012-10-11 @ 14:28:52
URL: http://annakk.blogg.se
Postat av: cecce

Åh, en sådan bil vill jag ha!!!!:-)

Kram Cecce

2012-10-11 @ 19:52:13
URL: http://www.ceccesblogg.blogg.se

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0