Testning, testning

På något förunderligt vis hoppade det med en ny leksak i påsen,
hem från stan igår....
Med andra ord kan inte Adam längre sucka:
-Men farmor, har DU ingen iPad...
För tänka sig det har vi nu!
 
Så ni kan ju tänka er vad vi pysslade med, när vi kom hem...
 FAST ska jag vara ärlig, hade vi lite annat viktigare för oss.
Passade faktiskt lillprinsessan själva i ett par timmar, för första gången.
Det gick jättebra, några skedar gröt gick det också ner.
Börjar ju bli stora damen 4,5 mån. och kan nu vända sig själv.
 
 
 
Lite annat hittades i staden också;
 Så numera är jag faktiskt förberedd för den fruktade VINTERN!
(även om den gärna får dröja lite till)
 
En varm go jacka, som går ner över rumpan hittade jag på VeroModa.
Ett par lika goa läderkängor hittades också, Canada Snow
 
 
Med det jobb man har, gäller det att INTE frysa!
 

Kommentarer
Postat av: Susanne P

Så du har en Padda nu!?
Det är så roligt att ha en sån "leksak" ;)
Kram

2012-10-01 @ 13:41:15
URL: http://Www.susannep.blogspot.com
Postat av: Maria

Himmel vilken liten goding, så söt. Ja nu slipper du att frysa ser väldigt sköna ut både jacka å kängor.
Jag vet inte riktigt hur en iPad funkar men säkert roligt att ha.
Kramen

2012-10-02 @ 01:05:39
URL: http://torparmor.blogspot.com

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0