Önskar mig en ny helg!!

 
Har en riktigt trist och enveten förföljare och beundrare,
-en jag helst vill bli av med snarast möjligt!.
Varit som ett läskpapper på mig HELA helgen...
Testat det mesta, försökt skänka eller byta bort honom,
Köra ifrån honom, springa ifrån honom.. låsa dörren..
Dränka honom i vatten, honung och Whisky..
(nä, där ljög jag INTE whisky.. det GÅR bara INTE)
Men lika troget står han där så snart jag börjar pusta ut.
Bankar på min panna, river i halsen och ställer till det.
Grr... långt ner i magen var han och spekade och rev,
ställde till det så jag frivilligt (hrmmm) fick lämna återbud,
till alla tre småtrollen...
 
 
Ena svärdottern tyckte jag skulle lyssna lite bättre på min kropp..
Då undrar JAG vore det INTE bättre om min kropp,
lyssnade lite på MIG emellanåt?! Vaa?? Va??
 
Tävlingen fortgår några timmar till....
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Usch då! Det låter inget vidare med denna envisa förföljare. Det är bara att önska dig en snabb och god bättring, så kanske nästa helg blir dess då trevligare?

Kramis!♥

2012-09-23 @ 18:54:34
URL: http://aprilsus.blogspot.se/
Postat av: Susanne

Usch, fy, pest! inte kul alls! Har du försökt att skrämma "han" med mig?! Alltid värt ett försök! Krya på dig! P.S Ska allt länka mig till din andra blogg också! Såååååå fina armband!
Krya-på-dig-kramar i massor! Sus

2012-09-23 @ 20:03:55
Postat av: Junitjej

Svar: Jag önskar att jag hade gillat joggning, men jag är glad över att jag gillar raska promenader.

2012-09-23 @ 20:18:15
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Fenixmona

Ibland slipper vi inte undan...förkylningar är ett gissel, men brukar ge sig efter ett tag! Krya på dig vännen! Kramiz

2012-09-24 @ 05:34:51
URL: http://fenixmonasliv.blogspot.com
Postat av: Ninni

Men va fas...ger den inte med sig, inte kul alls.Bort dumma förkylning du kanske skulle ge whiskyn en chans=) I allfall gurgla!!

Ha det gott kryapådejkram kommer här

2012-09-24 @ 16:13:11
URL: http://www.ninni.blogg.se

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0