Reservdelar önskas...

..till sliten kropp. Ett par, tre nya fräscha diskar i ryggen,
en svanskota som går att sitta på, och varför inte slå till på
några oslitna muskel och senfästen i axeln när jag ändå håller på!
..och i nacke, armbåge och handled.. Typ storpack..
Lite okänsligare mage vore inte heller fel, som bättre tål alla medikamenter
eller vänta nu.. med lite nya reservdelar kanske man slapp medicinerna.
 
Nåväl, jag är inte överraskad
Som ett brev på posten efter en rolig helg, med för mycket sittande.
 
Igår somnade jag för natten kl 20.00, men hade allt slumrat till innan dess.
Sov middag i Måndags annars hade det varit likadant då.
 
Nu ska vi se om det inte kan bli en tupplur ute på altanen,
för mitt i allt har faktiskt VÅREN kommit på allvar!
(kvisten slagit ut inne är bäst att tillägga)
 
Har ni lite tid över; hitta mina 12 bloggvänner..
Än är det inte för sent!
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Jobbigt när kroppen inte vill samarbeta eller fungera som den gjorde förr. Min rygg är lite sisådär...

Kram

2013-04-17 @ 21:25:04
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Gardenhouse

Znogge och lolla kan jag se direkt, men nu är ögonen trötta och vill sova...
Kul att få hänga på på fortsättningen...av festen såklart :)
Hoppas du finner reservdelar eller smörjer upp de du har!
Hoppas kroppen går till sig så gott det går.
Sov gott,
Sussi

Svar: Har mina upp and Downs med kroppen brukar red till sig hyfsat, men blir alltid lika galen när jag inte orkar som jag vill
farmor

2013-04-17 @ 22:23:20
URL: http://www.gardenhouse.blogg.se
Postat av: Herr Nilssons Fru

Ja de e våren!! Visst är de underbart nu, till o med värmen inne är avstängd, gutt. Vilken kulig helg du haft då, förstår de känns lite här o där i kroppen:) de tar på krafterna att ha kul. Hoppas de reder till sig.
Kramiz

2013-04-18 @ 08:16:38
URL: http://anki-nilsson.blogspot.se/
Postat av: camilla

Jobbigt då inte kroppen mår bra.
Ojojoj...12 stycken. Jag ser bara två. Och inte ser jag mitt namn nånstans ;(
Kram!

2013-04-19 @ 08:19:44
URL: http://cammo69.blogspot.com

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0