Dop och flytthelg

Men för att INTE gå händelserna i förväg börjar vi väl med DOPET!
Idag väntar lilla Almas DOP!
En högtidlig stund i kyrkan med efterföljande fest!
Fortsättningen följer var så säker!
 
Igår hade Troja en ny tid hos veterinären, pengarna rullar..
Men vad gör man inte.. inga provsvar ännu..
men trenden i de sista provsvaren har varit allt annat än bra.
 
Kostade gjorde även vår nya lampa,
men vi hade samma smak mannen och jag;
Lite modern retrostil sådär..
Vi har tänkt byta länge, men nu gick den gamla söner
så vi fick tummen ur om man säger så.
 
Lilla brickbordet mellan fotöljerna är också det veckans "fynd",
har bara haft en liten "utepall" där innan.
Hittade ett riktigt snyggt soffbord också vitt och lite njurformat...
MEN nu får det vara bra för ett tag!
 
EN sak i taget som den gode Moltas sa en gång!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Säg så här, en lampa har man oftast i många år och kan få kosta tycker jag! Själv tänker jag införskaffa en kristallkrona vid lämpligt tillfälle...

Önskar dig en fin Trettonafton!

2013-01-05 @ 12:45:23
URL: http://znogge.wordpress.com/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0