Har något i kroppen..

som bråkar med mig. Skyller lite på kylan som just anfaller från alla håll.
Till och med smålederna krombuktar sig i protest.
Inte bara svanskotan och ryggen, fast det är de som hindrar mig mest.
Sover som en kratta, och drömmer de mest märkliga saker,
och denna perioden kan jag inte ens skylla på adrenalinet tyvärr.
Spänningarna på natten ger i sin tur en jäkla huvudvärk,
..och trötthet.. man börjar väl bli gammal...
 
Nog om detta och över till mer roliga saker;
 
Haft en helg med mycket barnbarn, det lättar ju upp, och förvillar.
Mannen är och hjälper äldste sonen med renovering uppepå,
vilket för med sig att sambon och barnen flyr undan kaoset och är här.
Tur jag har va?!
 
Dessutom var vi på födelsedagskalas hos andra svärdottern igår kväll,
Då träffades vi allihopa utom dottern med sambo,
som kommer hem till nästa helg.
Och nu kan jag ju avslöja vad vår present var, den jag jobbade med
en hel kväll innan jag var nöjd... redigering av bilder,
lägg därtill en bråkande skrivare...en och annan svordom kostade det.
Men ack så roligt!
 
 
Det är så kul att kunna göra något riktigt personligt!
Något lite oväntat och oförutsägbart...
De flesta av bilderna är tagna med dottern/svärsonens kamera
och den fina collageramen är köpt på Village
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Känner med dig och försöker allt jag kan att skicka över lite styrka och olja till dina leder! <3
Vilken fin foto present! Har sett liknande ram på Nordby, tycker de är otroligt fina och roliga!

Kramar i massor till dig!
Sus

2013-01-20 @ 11:24:25
Postat av: AnnaKK

Jag tycker också att det är lite väl bra med kylan nu, även om inte lederna direkt har "frusit ihop" på mej... Men man blir lite ruggig iallafall - fast solskenet mitt på dagen idag, var inte så pjåkigt. :-)

Jättefin tavla du har pysslat ihop!!!

2013-01-20 @ 15:30:36
URL: http://annakk.blogg.se
Postat av: Nilla

Ja den här kylan är inte rolig för lederna. Jag har ont både här och där :(
Men vilken fin tavla, kan tro att den uppskattades.

2013-01-20 @ 16:13:31
URL: http://nillasdagar.blogspot.com
Postat av: Ninni

Usch kylan sätter sig i kroppen =(

Underbar tavla dom blev glada kan jag tro!!

Kram kram

2013-01-20 @ 19:19:06
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: Ama de casa

Vilken fin present :-)

2013-01-20 @ 19:29:52
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: Marie

Vilken underbar present! Gjord med kärlek och omtanke.
Hoppas du piggnar på dej!
Snart är våren och värmen åter....
Min svans börjar repa sej... Ont i vissa lägen men inte så mycket att klaga på.
Trött är jag oxå... Energilös... Får inte mycket gjort...

Kram

2013-01-21 @ 16:42:49
URL: http://minatankarochord.wordpress.com
Postat av: Lolla

Men dra mig baklänges vad fint!!!!
Sån vill jag åsåg ha,kanske ska göra en till svärdottern min som snart fyller år,ska kolla efter ramen på villige .Tack för tipset.
Kram lolla

2013-01-21 @ 19:46:47
URL: http://www.lollashus.blogg.se

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0