Kyligt med vackert!

Idag blev det till att hoppa ur bingen tidigt, väcktes av telefonen.
Av tre var jag plötsligt den ende som stod på benen. inte illa,
-att jag för en gångs skull är den friskaste!!
På något sätt har jag lyckats mota "Olle i grind", det tackar jag för!
 
I eftermiddag har jag som tur är hunnit med både vila och promenad,
i det vackra men bistra vädret, innan det är dax att iväg igen.
 
Hittade lite lustiga saker Troja och jag...
in the mittle of no-where
 
Fast jag har mina aningar.. om att ena sonen är inblandad..
för inte kan det väl vara en "getingfälla", fniss
 
Sen var det den här också; -en "snöpinne" mitt i skogen
men där tror jag faktiskt sonen är oskyldig..eller?!
 
 
En koll till stugan blev det iallafall,
där rådde lugnet som vanligt!
Längtan till vår och värme kändes väldigt närvarande!

Kommentarer
Postat av: Marie

Självklart är sonen oskyldig.... Trodde du nåt annat,?!?!
Åh, jag längtar oxå till våren, fågelkvitter och solens varma strålar.

Kram på dej och fortsätt hålla dej kry!

2013-01-23 @ 19:35:35
URL: http://minatankarochord.wordpress.com
Postat av: Ninni

Visst är det vackert, men alldeles för kallt för min smak!

Inget vidare att behöva hoppa ur bingen i ottan, antar att det blev väldigt bråttom. Hur löste ni resten av dan??

Visst är det en vit budda, det var rea hade varit rejält dyr.
Kramen

2013-01-23 @ 20:36:19
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: cecce

Vilka vackra omgivningar ni har!!
Men jag håller definitivt med! Lite vår hade inte varit fel. Saknar ljuset...

Kram Cecce

2013-01-23 @ 20:59:23
URL: http://www.ceccesblogg.blogg.se

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0