Aktiviter i byn

Det är då inte för ofta det händer numera,
man någon gång anordnas det "jippon" i byn.
Idag var det dags för volleybollturnering mellan företag.
Kan ju inte säga att uppslutningen var särskilt god.
Men 10 lag hade anmält sitt intresse,
varav TRE av dem var mannen/sönernas arbetsplats.
Inget blodigt allvar (åtminstone inte hos merparten)
men roligt var det att titta, och prata bort en stund.
-och lite energitillskott behövdes för de små supportrarna.
Tyvärr kom inget av våra lag i slutspel, men..
Ska jag vara helt ärlig tror jag de flesta såg mest fram mot
 
EFTERFESTEN!!
 
samt avslutningen på lokala Värdshuset med god mat, dryck och musik.
 
Där faktiskt även undertecknad ska medverka tillsammans med mannen.
Så här gäller det att vila sig i form. Natten kan bli lång!
Reservplan för övernattning i byn finnes,
om nu ingen chaufför frivilligt anmäler sig ;) under kvällen.

Kommentarer
Postat av: moi

Att vila sig i form låter som en utmärkt taktik! Hoppas det ger utdelning.
Först trodde jag ni hade fått alldeles vårfnatt; SHORTS - NU!?!?
Tur du förklarade.
Hoppas ni får användning för reservplanen och en riktigt trevlig, lång efterfest :)

2013-03-02 @ 16:04:39
URL: http://www.moiochjag.blogg.se
Postat av: Marie-Louise

vad mysigt med lite jippon :) Kram

2013-03-02 @ 18:29:30
URL: http://www.madredetres.blogg.se

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0