Vilken dag är det?!

Känner mig helt dagvill, efter denna ledighet/sjukskrivning, helgdagar etc.
MEN lördag är det ju kom jag på efter en stund.
En dag som i övrigt började hos frissan, ÄNTLIGEN dessutom..
har fått boka om två gånger när jag var som sämst i rygg och nacke.
Det var en "lagom sliten" farmor som landade i frisörstolen,
efter knappa tre timmars sömn (mellan fem och åtta)....
Hjälpte inte ens med hunden som sällskap i sängen,
det var tvärt lögn sova inatt.
 
Mannen och dottern är nu påväg hem från Stockholm igen,
efter sin fantastiska kväll med The Boss himself..
 
De och 65000 andra trivdes och klappade i takt på Friends Arena.
Vilket myller av folk!
Övernattade gjorde de hos dotterns bästa kompis sen stockholmstiden.
 
Själv hade jag annars en lugn, fin dag igår med Tessan och Amenine.
De tog med sig mig ut på lite luftning, och socialt umgänge.
 
Dagen roligaste kommentar kom från unga fröken;
-Farmor, vet du?! Ditt huvud blåser nästan av!! (vinden tog tag i mitt hår)
Som väl var satt det kvar,
Annars hade det ju inte blivit klippning av idag heller ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: moi

Jag är fortfarande avundsjuk på dem som fick njuta av The Boss. Men det går väl över, hoppas jag!
Skönt att du kom iväg till frissan, nu när värmen kommer (?) är det ganska skönt med lagom hårsvall.
Kram

2013-05-04 @ 18:36:58
URL: http://www.moiochjag.blogg.se
Postat av: Znogge

Kan tänka mig att det blev en härlig konsert!

2013-05-04 @ 21:21:35
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Melody

Här har det varken blivit frissan eller någon konsert, bara jobbat i trädgården så att jag fått blåsor i händerna av sekatören.
Nej, det där var inte riktigt sant, jag har hunnit med att vara med underbara barnbarnet Amanda också!
Ja, nu skrev jag några rader som du önskade när jag tittade förbi!
Ha det gott!
Melodys matte

2013-05-04 @ 21:24:24
URL: http://melodyshihtzu.blogspot.se
Postat av: Ragnvi

Morning! Det är då för väl att huvudet sitter kvar! Fast med den smärta du har så....min väninna ligger o spyr dagarna igenom ibland pga sin nacke...tvi vale! Hon har faktiskt också varit o sett o lyssnat på Bossen i dagarna två...
Krya på dig!
Ragnvi

2013-05-05 @ 07:02:40
URL: http://rankans.blogg.se
Postat av: Anonym

å va roligt att ha sett Brucan för dem. å hihi ungar är ju för härliga:)usch att du sov så dåligt hoppas nu du får en god nattssömn i natt,kramen

2013-05-05 @ 19:40:55
URL: http://soffie69.blogg.se

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0