Julen närmar sig

Men inte ett dugg stressad i år,
med åldern har man fått ett helt annat sätt att tänka, annat var det förr.
Numera gör jag bara det jag har lust med, ibland lite mer ibland lite mindre.

Det har varit ett tufft år rent känslomässigt, man har lärt sig sätta värde på de små tingen.
Njuta lite mer här och nu!
Livet kan plötsligt ändra allt.
Var rädda om varann!

Dagen började med en skön promenad

En lagom kall och fin dag.
Bailey lycklig med oss båda hemma


På eftermiddagen hjälptes vi åt städa,
Skönt ha det gjort!


Imorgon är det dax trilla köttbullar 
Och på kvällen kommer dottern!

Wihoooo!


Lite smått och gott på kvällskvisten

Kommentarer
Postat av: "LillaSyster"

Det är så rätt!! Man ska bara gör det man känner för, jag lovar det blir jul ändå när huset fyllts till bredden med nära och kära! Så julfint ni gjort och hemlagade köttbullar är bara bäst! Du ha det nu riktigt härligt och njut av varje sekund! God Jul och Gott Nytt!! Kram

2014-12-22 @ 14:09:06
URL: http://mittskogsliden.blogg.se/
Postat av: Maria

Önskar dig en God Jul/kram

2014-12-23 @ 18:14:39
URL: http://www.torparmor.blogspot.com

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0