Februarimånad


Tiden fortsätter  i racerfart, vi har redan gått in i februari.
Lite snö har vi haft senaste veckan, men idag är det milt och tö.
 
Jag har jobbat en vecka full tid, det har gått riktigt bra.
Men det är verkligen inflammationernas tid väderleksmässigt,
för oss med olika reumatiska sjukdomar, suck.
 Förutom min dåliga rygg och nacke (var och röntgade i veckan)
är ju min coccigodyni besvärlig från och till.
(Ett kroniskt inflammationstillstånd i yttersta leden av svanskotan.)
Som inte det räckte har en sena/senfäste under foten
inflammerats.. -samma fot där hälsenan krånglar av och till.
Ja, ni hör ju det är SKIT med kärringen emellanåt!
 
 
Trots detta har det varit en bra helg, 
så vi lämnar gnället åt sidan.
Lite avis på sonen med familj som dragit till fjällen,
vi var också inviterade MEN den där svansen klarar inte bilresan.
Däremot ser vi till hus och djur, och gläds med DEM.
 
Dotterns flytt till Stockholm har också avklarats,
men där behövde inte vi engagera oss denna gång. Det skötte de själva.
En spännande vecka väntar med start på det nya jobbet på onsdag.
 
 
Igår tills idag hade vi även Teijla hos oss, hundarna trivs ihop.
Det är full rulle hela tiden, så idag har vi en trött yngling.
 
 


 
Även en liten prinsessa sällskapade oss på dagen,
och på kvällen kom vännerna från Vaggeryd.
En trevlig kväll som övergick i natt innan vi kröp till kojs.
 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Så skönt att hundarna kommer överens. Det är långt ifrån en självklarhet...

Kram

2014-02-02 @ 21:35:32
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Aurora

ÅH. Är det därför mina leder beter sig som de gör nu. Kram

2014-02-03 @ 06:31:12
URL: http://aurorasliv.blogspot.com/
Postat av: "LillaSyster"

Du borde åka till sol och värme inte till fjällen! Tur att du stannade hemma..... Ser att ni ätit gott, nästan tomma fat =) Var rädd om dig! Kram

2014-02-04 @ 19:33:09
URL: http://mittskogsliden.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0