Idag blir det fest!

Ytterligare en vecka till ända,
Avslutades på ett bra sätt med planeringsdag på jobbet,
och vi fick mycket gjort.
Tyvärr har veckan också inneburet tråkiga och sorgliga nyheter.
Det var skönt få en stund tillsammans, 
med tankar och oro.
Än en gång lev här och nu!

Denna jävla sjukdom rent ut sagt!

Foto från Ung cancer


Idag ska jag trots allt fokusera på glädje
Alla våra barn med resp och familjer kommer och vi ska fira min födelsedag lite så här i efterhand.
Dessutom är det som vår i luften




Kommentarer
Postat av: Helen

Då får jag lov att gratulera till födelsedagen i efterskott och hoppas att firandet blir till belåtenhet :-D Kram

Svar: Det blev perfekt
farmor

2014-03-09 @ 08:02:38
URL: http://helensvardag.blogg.se

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0