Sakta går det...

att piggna till. SÅ drygt detta.
Öm i mage o bröst av allt hostande,
Men ikväll har jag faktiskt bytt ut sängen mot Tv soffan,
Och till och med fixat oss lite gott att äta.
Fem dygn har jag legat utslagen,
lyssnat på säkert lika många böcker.
Rösten har ju inte burit till några telefonsamtal,
Så ensamt och trist om dagarna.
Tack o lov för min fyrbente lille vän,
fast själva rastningen fick sonen, svärdottern fixa.
Oturen att mitt i allt var mannen iväg
två dygn på utbildning. 
Så tacksam över all hjälp jag fått!

Surfplattan är ovärderlig,
gjort lite planer samt beställningar inför utställning 
av mina armband och mössor.
Så tro det eller ej lite nytt finns inne på 
"Smyckrande bloggen" 

Trevlig helg på er!!!!




Kommentarer

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0