Söndagskväll

I timmerkojan...
Nej, inte riktigt, men som vanligt gick helgen allt för snabbt

Nu är i vartfall spisen installerad
och invigt sjukt nöjd!
Även nöjd över att fått rå om
ena familjen lite


Sen stannade barnbarnen här,
Bild från lördagskvällen.
Medan föräldrarna fortsatte mot
30 årsfest med "bad taste" tema


Snygga eller hur, fniss

I morse fick vi oss ett gott skratt
Amenine satte sig plötsligt på en stol och såg allvarlig ut..
-vad gör du undrar jag?!
Svaret jag fick var;
-jag sitter bara här,
och lugnar ner mig lite!  

Fint väder har vi haft,
hösten är vacker!
Både inomhus och utomhus!





Kommentarer
Postat av: "LillaSyster"

Vilken mys helg! Fint med höst i köket och härligt med alla saker! Ha en fortsatt fin vecka! Kram

2014-10-07 @ 12:38:31
URL: http://mittskogsliden.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilken tur du blev nöjd med din spis. Tänk vad många roliga kommentarer man kan få från de små. Idag regnar å blåser det som bare den men fina höstfärger finns det likväl.
Kramen

2014-10-07 @ 17:54:01
URL: http://www.torparmor.blogspot.com
Postat av: Znogge

Ha ha, bad taste är ibland senaste mode har jag noterat ;-)

Kram

2014-10-09 @ 06:21:21
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: AnnaKK

Händer ju ett och annat i ditt/ert kök också! :-)

Snart är det dags att inhandla vitvaror till köket i renoveringsobjekt nummer 1 (som dottern och hennes pojkvän ska bo i sen). Skåpinredningen monterades och hängdes upp förra helgen.

I renoveringsobjekt nummer 2 (sonens hus, som fotot i gårdagens blogginlägg var taget i) skrider betydligt långsammare framåt. Han har inte samma fokus/driv på att få allt klart NU som vad dottern har, och tur är väl det för Stefan och jag skulle nog inte orka med att köra på i samma tempo på två byggarbetsplatser. Phu... <:-) Men så fort det ena är klart ska vi givetvis engagera oss mer i det andra!

Ha en SKÖN fredag! :-)

2014-10-10 @ 08:34:33
URL: http://annakk.blogg.se

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0